Gå til innhold

Har jeg solgt meg?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Bare på tull sa jeg til kjæresten "Nå skylder du meg en pakke røyk for sexen i morges;););)" (gjentar; bare på tull, jeg elsker sex nesten mer enn han og vil alltid!). Han kjøpte den til meg, jeg tok lattermildt imot den og røykte den opp.

Etter det har han mobbet meg grenseløst for at jeg "solgte meg selv for en pakke røyk".

Ikke at jeg tar det så tungt, men har jeg faktisk solgt sex? Selv om det var til kjæresten, på tull og for en pakke røyk.

I så fall har vel han KJØPT sex??

Han syns også det er morsomt å si til folk på fest og sånn når temaet dras opp at "du NN har jo solgt sex så.., hahaha!"

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bare på tull sa jeg til kjæresten "Nå skylder du meg en pakke røyk for sexen i morges;););)" (gjentar; bare på tull, jeg elsker sex nesten mer enn han og vil alltid!). Han kjøpte den til meg, jeg tok lattermildt imot den og røykte den opp.

Etter det har han mobbet meg grenseløst for at jeg "solgte meg selv for en pakke røyk".

Ikke at jeg tar det så tungt, men har jeg faktisk solgt sex? Selv om det var til kjæresten, på tull og for en pakke røyk.

Han syns også det er morsomt å si til folk på fest og sånn når temaet dras opp at "du NN har jo solgt sex så.., hahaha!"

Kjære deg, nei du har ikke solgt deg.

I såfall ble jeg tatt i bytte for en gammel golf......

(eksen kjøpte en golf og rett etter ble jeg sammen med han som solgte golfen) =DDDDDDD

Skrevet

Dere har mye fritid, med andre ord? :ler:

Gjest Awsome
Skrevet

Nei, hadde du solgt deg hadde dere avtalt "pris" på forhånd.

Skrevet

Ja da selger jeg meg daglig..! Her i huset er det standardfrase å spørre hvor mye han/jeg skal ha for det eller det, og stadig ta til takke med natura! Han er sågar truende til å "selge" meg til andre og.. hehehe

Skrevet

Vel, den er teller nok ikke.

Men strengt tatt er det vel han som bør være forsiktig, da det i såfall er han som har gjort noe som strider med norsk lov. Salg av seksuelle tjenester er fullt lovlig, men kjøp er ulovlig. :lur:

AnonymBruker
Skrevet

Du tulla med sex mot røyk, han kjøpte en pakke røyk etter sex på tull. Nei, TS, du har ikke solgt deg.

AnonymBruker
Skrevet

Vel, den er teller nok ikke.

Men strengt tatt er det vel han som bør være forsiktig, da det i såfall er han som har gjort noe som strider med norsk lov. Salg av seksuelle tjenester er fullt lovlig, men kjøp er ulovlig. :lur:

Jepp, nå har jeg noe på han den dagen det blir slutt ;) ;)

Men takk for svar, folkens! Nå har jeg noe å slå i bordet med neste gang han begynner:D

Skrevet

Haha, den dagen det blir slutt.. Lucky guy! :-p

AnonymBruker
Skrevet

Dersom du har solgt deg, innebærer det at kjæresten din har kjøpt sex, noe som er ulovlig i henhold til Straffelovens § 202 bokstav A. Du bør derfor politianmelde kjæresten din snarest for brudd på denne loven, og han kan da vente seg bøter eller fengselsstraff inntil 6 måneder.

AnonymBruker
Skrevet

Dersom du har solgt deg, innebærer det at kjæresten din har kjøpt sex, noe som er ulovlig i henhold til Straffelovens § 202 bokstav A. Du bør derfor politianmelde kjæresten din snarest for brudd på denne loven, og han kan da vente seg bøter eller fengselsstraff inntil 6 måneder.

Er det sant?

Morsomt:D Det skal jeg gjøre om jeg blir sur på han ;)

AnonymBruker
Skrevet

Enig. Du bør helt klart gå til politiet og fortelle dem at denne personen kjøpte sex av deg.

Gjest caramiacaramella
Skrevet

Selvfølgelig har du ikke solgt deg, det var jo bare på kødd. Syns for øvrig kjæresten din høres veldig barnslig ut, hadde ikke likt det om kjæresten min hadde sagt slikt om meg på fest, selv om det bare er kødd!

Skrevet

Ble du virkelig plaget av tanken på denne lille saken?

Selfølgelig har du ikke solgt sex til han.

Av og til skjønner jeg ikke helt bekymringene til folk, menmen..

Kanskje jeg skal selge meg selv til min egen kjæreste i morgen da :ler:;)

Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Haha, jeg synes dette var en god deal for din del altså!

Du får sex med mannen du digger, og gratis sigg.

Hvis han drar spøken for langt, gjerne med deres venner til stede, får du bare si at "vel, nå var det tross alt du som var horekunden her!"

Skrevet

Dette er IKKE morsomt. Kjøp av sex er straffbart i Norge.Jeg er redd kjæresten din har begått et alvorlig overgrep, og bør straffes.

AnonymBruker
Skrevet

Haha, jeg synes dette var en god deal for din del altså!

Du får sex med mannen du digger, og gratis sigg.

Hvis han drar spøken for langt, gjerne med deres venner til stede, får du bare si at "vel, nå var det tross alt du som var horekunden her!"

Haha:D Jepp, det er en veldig god deal;D

AnonymBruker
Skrevet

Haha:D Jepp, det er en veldig god deal;D

Mulig det var en god deal. Men det var en ulovlig deal.

Skrevet

syntes det var en god deal :P hehe...

morsomt at folk tar det alvorlig da... :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...