Gjest Undrende2 Skrevet 30. september 2003 #1 Del Skrevet 30. september 2003 Hei, et (kanskje dumt) spørsmål vedr vekt: Jeg har "truffet" ei jente over nettet, hun virker veldig sympatisk osv.........., og vi ønsker å treffes etterhvert. Hun har "krysset av" for slank, men er 180 cm/80 kg. Er hun da virkelig slank? Eller middels, eller fyldig? Selv er jeg 182cm/82 kg, og kunne gjerne tenkt meg å gå ned et par kilo; men som gutt har jeg verken "jentehofter" eller pupper, så det er jo litt vanskelig å sammenligne. Hva mener dere (jenter)? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Turi Skrevet 30. september 2003 #2 Del Skrevet 30. september 2003 Det har jo masse med kroppsbygning å gjøre da. Jeg er 183 og varierer i vekt fra 70-75 kilo. Når jeg veier 70, er jeg tynn (dvs. ribbena syns på ryggen når jeg står oppreist), mens når jeg veier 75 er jeg normalt slank. Hvis hun sier hun er slank så er hun nok det, og "fyldig" som i "mer enn middels" er hun iallefall IKKE. Betyr det så mye da, kan du ikke bare se på henne når hun kommer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 30. september 2003 #3 Del Skrevet 30. september 2003 Hun har en BMI på 24,7, dvs. innenfor grensene av det som kalles "normalvektig". Om hun ser slank ut vil også avhenge av kroppsbygning, muskler (veier mer enn fett) og en drøss andre ting. Og det finner du nok bare ut ved å treffe henne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quinden Skrevet 30. september 2003 #4 Del Skrevet 30. september 2003 Hvis hun virker sympatisk, skulle vel vekta være minst viktig skulle jeg tro. Bli heller kjent med personen, stemmer kjemien, så er vekta det som teller minst, skulle jeg tro... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trønderveitja Skrevet 1. oktober 2003 #5 Del Skrevet 1. oktober 2003 Det er vanskelig å si,men kan veie en god del selv om man har en fin kropp.Man blir tyngre hvis men har en god muskelmasse. MEN selv om hun er litt for tung etter din smak..Det er vel bedre enn at hun er stygg (spøk) : *Du er stygg.Jeg er feit.Jeg kan slanke meg!* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå