Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

hvis jeg har brukt selvbruningskrem og etter noen dager skrubber huden, vil jeg da få skjolder??? Det kan jo høres ganske logiskt ut da, eller er jeg helt på jordet???

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Du vil ikke nødvendigvis få skjolder, men den vil nok bli skrubbet bort, forhåpentligvis jevnt!

Husk at selvbrunere varer bare noen dager eller en uke vanligvis, men det som skiller de beste fra de verste er måten de holder seg på!

Noen faller av ujevnt, mens andre bare "fader" sakte og jevnt, som en naturlig brunfarge gjør.

For å opprettholde en selvbruner farge best mulig, bruk såpe uten så mye alkohol ol uttørrende stoffer. Peel huden hver 4. dag ca for å få bort de døde hudcellene.(ikke peel for hardt) Legg nye lag selvbruner hver 3. dag e.l. for å opprettholde farge.(det er veldig individuelt). Smør inn hud med en god bodylotion morgen og kveld.

Det var det!:)

• 6 år senere...
Gjest Raptuza
Skrevet

Eg smører meg berre etter dusj og eg dusjar 3-4 gongar i veka. Det held for min sjølvbrunar frå Dove.

Skrevet

DEt man bör tänka på vid bruk av BUS-produkter är att huden blir betydligt torrare och efterhand uppträder pormaskar. Inte hos alla, men för den som har aknebenägen hy.

Det finns idag några Cosmeceutiska märken som har BUS-produkter, vilket jag brukar rek. dem som frågar om detta.

Att peela sin hud innan ger bättre resultat, men man ske heller inte vistas i direkt solsken ca 24 timmar efter en mekanisk peel. Men alla är väl så kloka att ni använder solskyddsfaktor alltid, året om, hopas jag?

MVH

Jean

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...