Gå til innhold

Hvorfor er det slik at.....

Fremhevede innlegg

Gjest Lilian
Skrevet

det er så mange slanke og tynne kvinner som misliker lubne kvinner (de synes at det er stygt med småtykke jenter og kvinner, og de er ikke redd for å kritisere dem), men samtidig så tenner de på kraftige og småfeite menn, og misliker slanke og tynne gutter? Har det kun med preferanser å gjøre, eller handler det også om hva slags idealer og forventninger vi har til de to kjønn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har fått inntrykk av at mange tynne kvinner offentlig fornærmer og misliker større kvinner bare for å påpeke at de selv er tynne.

AnonymBruker
Skrevet

Menn tiltrekkes gjerne av litt smålubne jenter vel..? Det er heller de lubne jentene som skuler bort på de slanke.. :sjenert:

Skrevet

Enkelte tynne jenter skuler på lubne jenter fordi de gjerne skulle hattt litt mer former

Enkelte lubne jenter skuler på tynne jenter fordi de gjerne skulle vært tynnere .....

Er det ikke sånn det er med alt da?

Kan man ikke bare godta at alle er forskjellige? Da tror jeg veldig mange hadde fått det bedre med seg selv!

Skrevet

Jeg er ganske tynn selv, men skulle ønske jeg hadde littegrann mer former. Og er kanskje litt misunnelig på de jentene som har det, men er ikke en sånn person som kritiserer kropp, men vil tro at mange av de som gjør det, gjør det på grunn av misunnelse...

Skrevet

Personlig foretrekker jeg slanke, veltrente menn.

AnonymBruker
Skrevet

Personlig foretrekker jeg slanke, veltrente menn.

Så orginal du er da. Dette var nyskapende tenking som får folk til å tenke utenfor boksen, eller hva? Ta deg en bolle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...