Gå til innhold

Bryllupsreise

Snurre

Skal dere på bryllupsreie  

1. 1. Skal dere på bryllupsreie

• Ja, vi reiser straks etter vi gifter oss (fra samme dag til 1 uke etter)
      16
    • Ja, men ikke før senere
      4
    • Nei
      5

Anbefalte innlegg

Jeg vil så veldig, veldig gjerne til Maldivene, men vet ikke om vi har råd. Skal prøve å spare, men det er jo så uendelig mange andre utgifter... :roll:

På bryllupsreisen vil jeg bare kose meg med mannen min, ligge på stranden, dykke, drikke drinker og spise god mat. Action og kultur tar jeg gjerne på andre ferier. Dette skal være BRYLLUPSREISE... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil så veldig gjerne slippe jeg da...

Jeg er vettaskremt for å fly, og trives absolutt best hjemme!!!

Hadde jeg hatt valget mellom ti tusen kroner til en reise og ti tusen kroner bruk-på-det-jeg-vil hadde ikke valget vært vanskelig....

"desverre" har jeg en mann som elsker å reise, så hvis han hadde vært sjef hadde det nok blitt noe langtvekkistan.

Men jeg vil helst bli hjemme......

*Tex er pyse*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg har lyst til å reise langt vekk, helst til Kenya eller Tanzania.

Men det tror jeg ikke vi prioriterer. Samboeren min og jeg elsker å reise. De to siste feriene har gått til Mexico og til Afrika (Sør-Afrika, Namibia, Zimbabwe og Botswana). Det var på denne siste ferien vi ble forlovet, men denne ferien gjorde et dypt innhogg i lommeboka. Den kostet vel omtrent det samme som vi har tenkt til å bruke på hele bryllupsdagen.... :o

Skulle gjerne hatt en tilsvarende ferie også neste år. Har lyst til å begynne å planlegge med en gang, men bryllupet koster jo litt det også.

Men jeg ville aldri, aldri, aldri ha giftet meg uten å reise på bryllupsreise. Jeg vil ikke ha dyrere bryllup enn at jeg har råd til å reise på bryllupsreise!!!

Men vi kommer nok til å holde oss i Europa for at det ikke skal komme opp i 50.000 kronersklassen. Blir nok Italia, Madeira, Azorene eller noe sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...