Gå til innhold

Bryllupsreise

Snurre

Skal dere på bryllupsreie  

1. 1. Skal dere på bryllupsreie

• Ja, vi reiser straks etter vi gifter oss (fra samme dag til 1 uke etter)
      16
    • Ja, men ikke før senere
      4
    • Nei
      5

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, vi reiser (etter planen) innen en uke etter bryllupet.

Jeg får ikke vite hvor vi skal før vi kommer på flyplassen.

(Stoler VELDIG på min kjære på dette punktet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hiver meg på jeg selv om jeg er gift.

Vi valgte en måneds ferie med hele familien som bryllupsreise til Spania. Leide bil og leilighet, og hadde en helt fantastisk måned.

Synes også det var veldig koselig å ha med barna.

Ellers hadde jeg kunne tenkt meg å reise til Thailand, bare jeg og min mann, men det blir senere. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke enda om vi har råd til å hive oss på bryllupsreise etter kalaset, men jeg ønsker-ønsker likevel.

Drømmen er å dra tilbake til Roma. Jeg var der sammen med studiefolk for en stund siden og elsket-elsket-elsket byen. Ellers er jeg veldig glad i å reise så det er mange steder som hadde gledet meg. Det eneste kriteriet jeg har når det gjelder reiser er at man må ha muligheten til å oppleve ting, ikke bare ligge å slange seg på en strand eller feste vilt i to hele uker. Det blir liksom ikke helt meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde opprinnelig bestilt bryllupsreise 2 uker etter bryllupet, men siden vi endte opp med å kjøpe hus tok vi oss ikke råd til denne reisen...

Min store drøm er å komme til Roma, og dette er var også mitt drømme-reisemål for bryllupsreisen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min store drøm er å komme til Roma' date=' og dette er var også mitt drømme-reisemål for bryllupsreisen...[/quote']

Roma er fantastisk og veldig, veldig romantisk. I tillegg er det en stor opplevelsesby. Byen har alt...

Jeg håper drømmen din går i oppfyllelse og at du kommer deg til Roma snart. Du vil ikke bli skuffet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi drar mandag / tirsdag etter bryllupet. Cappomannen har ansvaret for å finne og bestille reisen.

Drømmested: Maldivene og Malaysia.

Regner egentlig med at det blir en av disse :) Jeg gleder meg :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, planen er å dra på cruise i Middelhavet helgen etter bryllupet og etter cruiset skal vi være en uke i Nice! Hvis noen har tatt denne turen eller en av delene så hadde det vært gøy å høre hva dere synes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det håper jeg også. Det er heldigvis god tid igjen til å rekke å komme dit, og gjerne som en veldig forsinket bryllupsreise. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 1 måned senere...

Tar opp denne trådne igjen eg. Vi har bestilt fly til Barcelona 4 dagar etter bryllaupet :D Skal truleg på Middelhavscruise i to veker, visst ikkje det går i orden vert det 2 veker i Barcelona og omegn. Hurra!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous
Ingen bryllupsreise på oss. Det har vi rett og slett ikke råd til. Er ikke deppa av den grunn. Det viktigste er at vi får giftet oss. :hjerter:

trenger jo ikke å koste de spøtt!

dra ut i skogen på en teltovernatting, eller lån noens hytte for et par dager.. (en eller annen venn eller slekning eier sikkert noe slags krypinn)

med litt mer penger kan dere ta en hotellovernatting i Gøteborg eller en danskebåt tur..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja' date=' planen er å dra på cruise i Middelhavet helgen etter bryllupet og etter cruiset skal vi være en uke i Nice! Hvis noen har tatt denne turen eller en av delene så hadde det vært gøy å høre hva dere synes![/quote']

Kanskje cruise i Karibien og en uke i Ft. LAuderdale! Det har også blitt et alternativ nå... Dette frister mest...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...