AnonymBruker Skrevet 4. august 2010 #1 Skrevet 4. august 2010 Ja etter så mange innlegg om utrokap vil jeg bare se hvor mange av dere tenker slik?
Rabadamtimtim Skrevet 4. august 2010 #3 Skrevet 4. august 2010 Ja etter så mange innlegg om utrokap vil jeg bare se hvor mange av dere tenker slik? Tre av mine tidligere kjærester har vært utro, så jeg er alltid var på signaler for dette! rundt 70% av alle som er i forhold, er, kommer til å være, eller har vært utro.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2010 #5 Skrevet 4. august 2010 Jeg mistenker ikke, men jeg er heller ikke sikker på at han ikke kommer til å være det. Med exen min var jeg 100% sikker, denne nye stoler jeg ikke fullt så mye på, fordi han er en luring mot alle andre. Dessuten har han vært utro før (i tidligere forhold)
Gjest wild bird Skrevet 4. august 2010 #6 Skrevet 4. august 2010 Overhodet ikke. Og det er ikke fordi jeg er naiv, men fordi vi har et trygt forhold med veldig god kommunikasjon. Om jeg skulle gå rundt å være mistroisk til partneren min hele tida, kommer det i seg selv til å ødelegge forholdet. Da spiller utroskap fint liten rolle, etter som man selv saboterer det man har.
Gjest Airi Chikako Skrevet 4. august 2010 #7 Skrevet 4. august 2010 Nei. Vi har et godt forhold, vi snakker sammen og vi har tatt opp våre følelser rundt temaet. Dessuten skjønner jeg ikke når han skulle hatt tid til det...
Gjest fall Skrevet 4. august 2010 #8 Skrevet 4. august 2010 Tre av mine tidligere kjærester har vært utro, så jeg er alltid var på signaler for dette! rundt 70% av alle som er i forhold, er, kommer til å være, eller har vært utro. 3 stk! :O snakk om uflaks når det gjelder valg av menn , alstå!
Gjest Pucifer Skrevet 4. august 2010 #9 Skrevet 4. august 2010 Nei Jeg er ikke naiv, men går ikke rundt å tenker/mistenker at samboeren min er eller kommer til å väre utro. Har hatt kjärester som har värt utro, har også värt utro mot tidligere kjärester, men det gjör ikke at jeg blir noe mer eller mindre mistenksom eller redd for det i nåvärende forhold.
Loveangel Skrevet 4. august 2010 #11 Skrevet 4. august 2010 nei sånt bekymrer ikke jeg meg over. jeg stoler på samboren min.
Konservativ Skrevet 4. august 2010 #12 Skrevet 4. august 2010 Tre av mine tidligere kjærester har vært utro, så jeg er alltid var på signaler for dette! rundt 70% av alle som er i forhold, er, kommer til å være, eller har vært utro. Hvor henter du disse tallene fra? Merkelig at du kommer med statistiske påstander uten noen form for empiriske data, bare for at du selv har opplevd mye utroskap.
Gjest lolita___ Skrevet 4. august 2010 #14 Skrevet 4. august 2010 Hvor henter du disse tallene fra? Merkelig at du kommer med statistiske påstander uten noen form for empiriske data, bare for at du selv har opplevd mye utroskap. Det er jo bare tull selvom du har opplevd så mye utroskap så betyr det ikke at ALLE er utro.Skjønner at du har det vannskelig,men det finnes fakktisk trofaste menn også hjelper ikke å være paranoid 24/7.
Gjest Gjest Skrevet 4. august 2010 #15 Skrevet 4. august 2010 Nei. Vi har et godt forhold, vi snakker sammen og vi har tatt opp våre følelser rundt temaet. Dessuten skjønner jeg ikke når han skulle hatt tid til det... Som jeg skulle satt det selv, i mitt forhold til min ex. Jeg dumpet han etter 15 år da jeg fant ut at han hadde vært notorisk utro i 5 av dem.
Gjest Gjest Skrevet 4. august 2010 #16 Skrevet 4. august 2010 Jeg går ikke rundt og tror det, eller bekymrer meg for det. Men jeg vet at det er fullt mulig at det kan skje. Har sett det skje med de man absolutt ikke kunne trodd det om, flere ganger. Også nære kjente, som vi trodde det var utenkelig at kunne rammes av noe sånt. Å stole på partneren og ikke gå rundt å bekymre seg for det, er nok det beste. Men de som sier at det absolutt ikke kan skje, er nok litt naive ja...
AnonymBruker Skrevet 4. august 2010 #17 Skrevet 4. august 2010 Som jeg skulle satt det selv, i mitt forhold til min ex. Jeg dumpet han etter 15 år da jeg fant ut at han hadde vært notorisk utro i 5 av dem. hva er notorisk utro?
Beauté Skrevet 4. august 2010 #18 Skrevet 4. august 2010 Notorisk utro er vel en som gjør det om og om igjen. NEI, jeg har aldri i våres 15 år sammen, trodd at han har vært utro. Ikke engang kysset med en annen kvinne.
Optimist6 Skrevet 5. august 2010 #19 Skrevet 5. august 2010 Nix... Har klart å skape en meget bra kommunikasjonsevne og trygghetsfølelse samt. felles interesse.
Gjest caramiacaramella Skrevet 6. august 2010 #20 Skrevet 6. august 2010 Nei,jeg tror aldri han ville gjort noe slikt. Jeg stoler rett og slett på ham 100%. Det er ikke fordi jeg er naiv, men fordi jeg kjenner ham og jeg vet at han fortjener min tillit
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå