Gå til innhold

Overvektige menn femi?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ser overvektige menn på byen som ser skikkelig femi ut...bidrar overvekt til at menn ser femi ut? :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja fordi noen av dem får hofter og pupper. Hører ikke hjemme på en mann og er skikkelig usexy!

AnonymBruker
Skrevet

Ja fordi noen av dem får hofter og pupper. Hører ikke hjemme på en mann og er skikkelig usexy!

Overvekt er ikke sexy hverken på menn eller kvinner.

Skrevet

Fett er definitivt kvinnelig. Mange overvektige menn har mer østrogen i seg enn slanke og veltrente menn, på samme måte som tynne eller slanke og veltrente kvinner har mer testosteron i seg enn formfulle kvinner. De er altså mer fysiske og aggressive og har ofte en sterkere sexlyst. Mange overvektige menn er derimot mer rolige, har en mer kvinnelig energi og en lavere sexlyst. Man kan si at mer østrogen betyr mindre aggressiv energi og mer fett på kroppen. Man blir rett og slett litt mer feminin.

Skrevet

Ja jeg syns gjerne at overvektige menn får mer feminine fakter.

Skrevet

Overvekt er ikke sexy hverken på menn eller kvinner.

Så myke former og pupper er stygt - også på kvinner? Alle skal se flate og androgyne ut?

AnonymBruker
Skrevet

Det som sies i denne tråden er følgende: fett er greitt på kvinner, ugreitt på menn. Menn pålegges derfor av kvinner å ta de omkostningene som trengs for å holde seg slanke, dvs. spise sunt, trene, trene, og atter trene. Kvinner derimot, de kan fleske seg på sofaen så mye de vil. Alt jeg hører i denne tråden er krav, krav krav til oss menn, og retten til å vralte seg rundt til dere kvinner.

Skrevet

Ser overvektige menn på byen som ser skikkelig femi ut...bidrar overvekt til at menn ser femi ut? :sjenert:

Mange overvektige menn er homofile, veldig vanlig.

Skrevet

Fett er hverken mer eller mindre greit på kvinner enn menn.

Men overvektige menn ser gjerne mer feminine ut. Så får det være opp til hver enkelt hva man syns er tiltrekkende.

Gjest Pucifer
Skrevet

Fett er definitivt kvinnelig. Mange overvektige menn har mer østrogen i seg enn slanke og veltrente menn, på samme måte som tynne eller slanke og veltrente kvinner har mer testosteron i seg enn formfulle kvinner. De er altså mer fysiske og aggressive og har ofte en sterkere sexlyst. Mange overvektige menn er derimot mer rolige, har en mer kvinnelig energi og en lavere sexlyst. Man kan si at mer østrogen betyr mindre aggressiv energi og mer fett på kroppen. Man blir rett og slett litt mer feminin.

Er det virkelig det? Handler det ikke om hvor fettet legger seg?

En lege fortalte meg at kvinner med PCOS (for mye testosteron i kroppen) ofte kan få for mye fett på magen.

Så da handler det jo ikke om for mye östrogen som er det kvinnelige hormonet, men testosteron som er det mannlige hormonet.

AnonymBruker
Skrevet

*Vet* du dette med sikkerhet? Det skal jeg faen meg ha dokumentasjon på!

Vesten har et fedmeproblem, og Norge er ikke noe unntak. Denne epidemien rammer både kvinner og menn, mens her fremstilles det som om fedme på menn er problematisk uten at det samme gjelder fedme på kvinner. Dette er grunnleggende feil!

Gjest Pucifer
Skrevet

Vil også veldig gjerne ha dokumentasjon på at mange overvektige menn er homofile :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

ja hvertfall hvis de har big ass uffa meg.

Skrevet

Det som sies i denne tråden er følgende: fett er greitt på kvinner, ugreitt på menn. Menn pålegges derfor av kvinner å ta de omkostningene som trengs for å holde seg slanke, dvs. spise sunt, trene, trene, og atter trene. Kvinner derimot, de kan fleske seg på sofaen så mye de vil. Alt jeg hører i denne tråden er krav, krav krav til oss menn, og retten til å vralte seg rundt til dere kvinner.

Du får tolke det som du vil. Det handler vel egentlig mer om at kvinner og menn som oftest har litt ulike kropper, selv om idealene vil at begge kjønn skal være like fettfrie og veltrente. Men ingen trend i verden vil forandre på det faktum at kvinner, fra naturens side, er velsignet med noe mer kroppsfett en menn. Beklager. Hvis det plager deg, får du finne deg menn å kose deg med.

AnonymBruker
Skrevet

Mange overvektige menn er derimot mer rolige, har en mer kvinnelig energi og en lavere sexlyst. Man kan si at mer østrogen betyr mindre aggressiv energi og mer fett på kroppen. Man blir rett og slett litt mer feminin.

I forhold til sex er det ikke bra... :sjenert:

AnonymBruker
Skrevet

*Vet* du dette med sikkerhet? Det skal jeg faen meg ha dokumentasjon på!

Vesten har et fedmeproblem, og Norge er ikke noe unntak. Denne epidemien rammer både kvinner og menn, mens her fremstilles det som om fedme på menn er problematisk uten at det samme gjelder fedme på kvinner. Dette er grunnleggende feil!

I denne tråden snakkes det om overvekt (og ikke fedme) - hos menn (og ikke kvinner), og om det er femi. Om du vil diskutere tykke kvinner, lag en egen tråd om det.

Skrevet (endret)

Du får tolke det som du vil. Det handler vel egentlig mer om at kvinner og menn som oftest har litt ulike kropper, selv om idealene vil at begge kjønn skal være like fettfrie og veltrente. Men ingen trend i verden vil forandre på det faktum at kvinner, fra naturens side, er velsignet med noe mer kroppsfett en menn. Beklager. Hvis det plager deg, får du finne deg menn å kose deg med.

Hehe, jeg tror AnonymBruker har et poeng: Dette ser uenktelig ut som en ny trøstetråd der kvinner med vektproblemer forsøker å lulle seg inn i en illusjon om at overvekt er kvinnelig og klapper hveradre på skulderen. Sannheten er at kvinner og menn har ulik fettfordelig selv når de ikke er overvektige, og normalt slanke kvinner er minst like feminine som de overvektige. Det er ikke noe androgynt med Angelina Jolie. Beklager jenter, kunne bare ikke la dette stå uimotsagt.Så får dere heller hate meg. ;)

Endret av Cuckold
Skrevet

Hvordan kan du tro at det er en kausalitet mellom seksuell legning og kroppslig tilstand?

AnonymBruker
Skrevet

Hehe, jeg tror AnonymBruker har et poeng: Dette ser uenktelig ut som en ny trøstråd der kvinner med vektproblemer forsøker å lulle seg inn i en illusjon om at overvekt er kvinnelig og klapper hveradre på skulderen. Sannheten er at kvinner og menn har ulik fettfordelig selv når de ikke er overvektige, og normalt slanke kvinner er minst like feminine som de overvektige. Det er ikke noe androgynt med Angelina Jolie. Beklager jenter, kunne bare ikke la dette stå uimotsagt.Så får dere heller hate meg. ;)

Har ei overvektig venninne som kler å være overvektig og menn elsker de kraftige formene..hun er veldig populær på byen, menn står i kø! Damene står ikke i kø for skikklig kraftige menn :popcorn:

Angelina er radmager!! Kanskje anorektisk..

Skrevet (endret)

Har ei overvektig venninne som kler å være overvektig og menn elsker de kraftige formene..hun er veldig populær på byen, menn står i kø! Damene står ikke i kø for skikklig kraftige menn :popcorn:

Angelina er radmager!! Kanskje anorektisk..

Som jeg har skrevet i et par andre tråder skal det ikke så mye til at menn står i kø på byen. Kvinner har et kraftig overtak på sexrelasjonsmarkedet. Lurer du på hvor attraktiv du er bør du ikke lete etter bekreftelse på byen, men se hvilke menn du har sjans på som kjærester. Når det er sagt kan venninnen din kanskje være vakker selv om hun er overvektig. Men når du fremstiller Angelina Jolie som radmager og anorektisk er det bare smålig. Og mitt poeng er: Hun og andre normalt slanke kvinner er ikke mindre feminine enn sine overvektige medsøstre.

Endret av Cuckold

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...