Gå til innhold

Feirer dere bryllupsdag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan vi spore litt på igjen nå? ;)

Vil gjerne høre fra flere om de feirer dagen, hvordan de ferier, hvor lenge de har vært gift og om de har ferira hele tida, slutta med det etterhvert, eller kanskje begynte med det etter hvert?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På vår bryllupsreise skal vi til vegas og gifte oss på nytt i elvis bryllup!!!!

Takk for info!

Skrevet

Vi kommer til å feire bryllupsdager, helt klart :D

Skrevet

Vi skal nok feire bryllupsdagene ja...Jeg elsker alt som kan feires og som er romantisk :hjerte::hjerte:

Skrevet

Vi har 1-års dag på søndag. Jeg er gravid, og har vært litt "flytende" de siste to dagene. Tar til tårene med en gang, har store bekymringer vedrørende økonomien fremover, vegrer meg for telefonen på jobben (kan jo være han kjipe kunden) osv. Kort sagt: helt utafor.

Så jeg grein for at vi ikke har så mye penger akkurat nå. Har lyst til å gå ut og spise på en ok restaurant, og det uten å være nødt til å bestille det billigste. Mannen min lurte på om vi heller skal stelle i stand litt god mat hjemme. Da gråt jeg enda mer!!!

Vi har nettopp kjøpt bil. Håper den kommer i dag. Men jeg klarer ikke å glede meg over det. Er bare megapessimist. :(

Også er det dette med en presang. Tror ikke han har råd til noe særlig mer enn en blomstebukett. (Nå griner jeg snart igjen!!)

Han har bedt meg om å ikke bruke så mye penger på gave (han har bursdag i november, så er det farsdag og deretter jul!!) Men jeg har "tatt meg råd" til å kjøpe en sykkehjelm til ham. Vil gjerne beholde ham i mange år til (Huff, nå sitter jeg og griner på jobben.)

Det blir nok å forsøke å få barnevakt til lørdagskvelden, og kose oss hjemme med god og spennende mat, samt et glass vin på meg og resten av flaska på ham!!

Får håpe at sippeperioden er over til i morgen. Dette er kjiiiipt! :sprettoy:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...