venus_ Skrevet 4. august 2010 #1 Skrevet 4. august 2010 Jeg bruker Id mineralpudder til daglig, men har lyst på en flytende som jeg kan bruke til fest. Noen som kan anbefale en god en?
Plutseliten Skrevet 4. august 2010 #2 Skrevet 4. august 2010 Bruker også mineralfoundation til hverdag, men har en å anbefale ellers. Bruker selv the bodyshop sin flytende foundation og er veldig fornøyd. Har vært fast bruker av den lenge nå. Gir et godt og jevnt resultat. Den ligger på rundt 200 kroner - synes ikke det er allverdens for en foundation
Jade Skrevet 4. august 2010 #3 Skrevet 4. august 2010 Går det ikke å påføre mineralfoundation med våt kost? (har ikke prøvd selv)
Gjest Vampen Skrevet 4. august 2010 #4 Skrevet 4. august 2010 Jeg bruker Nars Sheer Glow og Jane Iredale Liquid Minerals. Veldig fornøyd med begge.
FruFryd Skrevet 5. august 2010 #6 Skrevet 5. august 2010 Jane Iredale Liquid Minerals, og er kjempefornøyd med den.
mari4ever Skrevet 5. august 2010 #8 Skrevet 5. august 2010 Jeg bruker Id mineralpudder til daglig, men har lyst på en flytende som jeg kan bruke til fest. Noen som kan anbefale en god en? min nye favoritt er Maybelline pure liquid foundation:) bruker denne når jeg skal ut
Diana Grace Skrevet 5. august 2010 #9 Skrevet 5. august 2010 Har du prøvd å blande mineralfoundationen din med fuktighetskrem? Det har jeg og det funker helt fint!
Honesty Skrevet 6. august 2010 #11 Skrevet 6. august 2010 Diorskin Nude er ikke dum i det hele tatt. Den har jeg faktisk kjøpt flere ganger, og det sier litt. Ellers liker jeg Kanebo Sensai Liquid. Jeg bruker for det meste mineralfoundation, men det er greit å ha flytende å kunne velge, også.
BeautyFuzz Skrevet 6. august 2010 #13 Skrevet 6. august 2010 Make Up store liquid foundation åhh, den har eg lyst å prøve.. så har eg fått gjesteomtale på den..Så vart litt i tvil.. Har du reagert på den?? utbrudd o.l? =)
BeautyFuzz Skrevet 6. august 2010 #14 Skrevet 6. august 2010 NARS SheerGlow foundation ( Deauwille) Og MAC studioFix fluid (NC20 og NW20 -blandet).
Rumohra Skrevet 6. august 2010 #15 Skrevet 6. august 2010 Chanel Vitalumiére og Chanel Mat Lumiére. Litt forskjell på dem, da den første er litt mer shiny enn den andre. Er veldig fornøyd!
AnonymBruker Skrevet 6. august 2010 #16 Skrevet 6. august 2010 Går det ikke å påføre mineralfoundation med våt kost? (har ikke prøvd selv) Jo, det funker supert! Fyll opp en sprayflaske med vann og spray 4-5 ganger på kosten du vanligvis bruker til mineralfoundation før du fortsetter som vanlig. Dekkevnen blir mye bedre, og finishen blir mer "dewy".
Gjest caramiacaramella Skrevet 6. august 2010 #18 Skrevet 6. august 2010 Jeg bruker Helena Rubinsteins Color Clone. Veldig fornøyd med den, men har lyst til å prøve Macs Studiofix Fluid også.
skandale Skrevet 6. august 2010 #19 Skrevet 6. august 2010 Jeg bruker true match fra l'oreal, og har gjort det i mange år, synes den er veldig god.
Quirky Skrevet 7. august 2010 #20 Skrevet 7. august 2010 Bruker Teint Resist fra YSL, som er den beste jeg har prøvd. Den holder leeenge, dekker veldig bra men gir likevel ikke et unaturlig maske-lignende resultat, og den er oljefri'
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå