Gjest Anonym Skrevet 4. august 2010 #1 Skrevet 4. august 2010 Jeg bare lurer på..finnes det gutter som går lang tid mellom hver gang de har sex? Hvis de er single? Jeg blir så oppgitt og fortvila når jeg får inntrykk av at folk/gutter må ha sex hele tida (miinst en gang i uka), og når de er single så vil jo det da si at det må bli en ny en hver helg. Jeg vil ikke at gutter skal være sånn! Er det virkelig så vanlig som jeg inbiller meg?
Gjest Konservativ gutt Skrevet 4. august 2010 #2 Skrevet 4. august 2010 Jeg er en 22 år gammel gutt som bare har hatt sex med ei jente, som jeg hadde et langvarig forhold til. Selv om jeg har hatt flere muligheter til å få meg ONS, kunne det ikke falle meg inn å ha sex med ei jente jeg ikke engang kjenner. Sex er noe man har med noen man er glad i. Jeg syns ingenting om den svake seksualmoralen som preger samfunnet i dag.
Gjest Gutt 23 Skrevet 4. august 2010 #3 Skrevet 4. august 2010 Enig! Sex er kun for de man er glad i :rødme: Gutt 23
Gjest anonym Skrevet 4. august 2010 #4 Skrevet 4. august 2010 Jeg er en 22 år gammel gutt som bare har hatt sex med ei jente, som jeg hadde et langvarig forhold til. Selv om jeg har hatt flere muligheter til å få meg ONS, kunne det ikke falle meg inn å ha sex med ei jente jeg ikke engang kjenner. Sex er noe man har med noen man er glad i. Jeg syns ingenting om den svake seksualmoralen som preger samfunnet i dag. Jeg er enig. Men jeg lurer på om det faktisk er såå ille rundt om kring som man tror og får inntrykk av?
Gjest Anjelika Skrevet 4. august 2010 #5 Skrevet 4. august 2010 Noen har selvsagt en del one night stands, men det gjelder ikke alle. Ikke noe å bli fortvilet over, bare hold deg unna dem hvis det er så ille.
mester Skrevet 4. august 2010 #6 Skrevet 4. august 2010 Er jeg singel brukes hånden. Folk har forskjellige preferanser, jeg foretrekker sex med ei jeg er glad i og er ikke avhengig av å ha sex om jeg er singel. Nå er jeg ikke singel så problemet løser seg selv.
Optimist6 Skrevet 4. august 2010 #7 Skrevet 4. august 2010 Jeg er en 22 år gammel gutt som bare har hatt sex med ei jente, som jeg hadde et langvarig forhold til. Selv om jeg har hatt flere muligheter til å få meg ONS, kunne det ikke falle meg inn å ha sex med ei jente jeg ikke engang kjenner. Sex er noe man har med noen man er glad i. Jeg syns ingenting om den svake seksualmoralen som preger samfunnet i dag. Enig...
Gjest Raindrops Skrevet 4. august 2010 #8 Skrevet 4. august 2010 Jeg kjenner mange single gutter som har tørkeperioder i måneder av gangen, selv om det ikke nødvendigvis er fordi de ikke prøver å få seg noe. Men det varierer vel hva man foretrekker. Ikke alle mannfolk MÅ ha sex hele tiden, eller vil ha sex med noen de ikke bryr seg om.
Konservativ Skrevet 4. august 2010 #9 Skrevet 4. august 2010 Jeg syns det er godt å høre at det finnes andre som meg. Noen som har selvrespekt, og en sterk seksualmoral. Jeg tror også sex er mye bedre når det er noe man gjør med noen man er glad i, da følelser er en svært viktig del av det hele.
Fuckman1983 Skrevet 5. august 2010 #10 Skrevet 5. august 2010 Mange gutter skryter på seg at de har mye sex da, husk det. En fin regel går slik: For å finne ut hvor mange sexpartnere en gutt EGENTLIG har hatt, kan man dele antallet han oppgir med 3. For å finne ut hvor mange sexpartnere en jente EGENTLIG har hatt, kan man gange antallet hun oppgir med 3 :gjeiper:
Gjest padawan Skrevet 5. august 2010 #11 Skrevet 5. august 2010 Sett American pie litt for mange ganger? selv pleier jeg stort sett å leve i sølibat når jeg ikke er i forhold. det er vel cirka 2.5 år siden jeg hadde kjøreste sist og har i den perioden hatt sex 2 ganger.
Mann 42 Skrevet 5. august 2010 #12 Skrevet 5. august 2010 Jeg har også pleid å leve i et slags sølibat mellom partnere. Men det henger nok ikke sammen med at jeg har spesielt sterk seksualmoral, mer at jeg ikke syns at sex med fremmede er spesielt godt, særlig hvis man er beruset. Men jeg har stort sett ikke hatt noen motforestillinger mot tilfeldig sex når anledningen har bydd seg. Da er det stort sett på damens initiativ. Sex er OK, men ikke så fantastisk at jeg gidder å investere noe større for å komme i trusene på en dame som jeg ikke engang kjenner. Men jeg kan saktens la meg overtale. Enkelte damer ser faktisk ut til å provoseres litt av at man ikke legger an på dem. Veldig pussig, men helt OK.
kristian82 Skrevet 5. august 2010 #13 Skrevet 5. august 2010 Jeg bare lurer på..finnes det gutter som går lang tid mellom hver gang de har sex? Hvis de er single? Jeg blir så oppgitt og fortvila når jeg får inntrykk av at folk/gutter må ha sex hele tida (miinst en gang i uka), og når de er single så vil jo det da si at det må bli en ny en hver helg. Jeg vil ikke at gutter skal være sånn! Er det virkelig så vanlig som jeg inbiller meg? Ikke alle gutter er sånn, men muligens flertallet "tar det de får", og har de sjangs på en ny dame 1 gang i uka, blir det en ny partner hver helg. Man kan lett få det samme inntrykket når det gjelder single jenter, men alle er jo ikke sånn av den grunn. En får bare finne en som appelerer og er slik en ønsker, og drite i hva resten måtte gjøre.
Gjest anonym Skrevet 5. august 2010 #14 Skrevet 5. august 2010 En får bare finne en som appelerer og er slik en ønsker, og drite i hva resten måtte gjøre. Ja så klart, jeg bare er interessert i å få et inntrykk av om det faktisk er sånn blant "folk flest", selv de man ikke ser på som typiske rundbrennere. Det er det jeg på en måte syns hadde vært trist da. :D Så derfor er det jo litt kjekt å høre at folk her mener det er forskjell på folk, også gutter. tross alt
Gjest Anjelika Skrevet 5. august 2010 #15 Skrevet 5. august 2010 Ja så klart, jeg bare er interessert i å få et inntrykk av om det faktisk er sånn blant "folk flest", selv de man ikke ser på som typiske rundbrennere. Det er det jeg på en måte syns hadde vært trist da. :D Så derfor er det jo litt kjekt å høre at folk her mener det er forskjell på folk, også gutter. tross alt Jeg har mange mannlige single kompiser, og blant dem er det en del tørke med noen sporadiske avbrudd her og der. Har nok mer med at de ikke gidder å gjøre spesielt stor innsats for å dra med damer hjem enn at de har moralske prinsipper da. De ONS de har er de som ramler i fanget deres. Så de kunne nok ha mer om de hadde giddet, det er ikke akkurat snakk om å spare seg til noen spesielle. Kjenner jo også til de som aktivt går ut og skaffer seg både ett og to tilfeldige ligg i uka, men i min lille bit av verden så er de i mindretall.
~Babochka~ Skrevet 5. august 2010 #16 Skrevet 5. august 2010 Mitt inntrykk er at det ofte går både uker og måneder i mellom for single menn rundt 30 som har vært single en god stund.
Gjest Anjelika Skrevet 5. august 2010 #18 Skrevet 5. august 2010 Hva er sex? :klø: Kom her så skal jeg vise deg, jeg
Gjest brutal_mann Skrevet 5. august 2010 #19 Skrevet 5. august 2010 Kom her så skal jeg vise deg, jeg Du er opptatt
Gjest Anjelika Skrevet 5. august 2010 #20 Skrevet 5. august 2010 Du er opptatt Hehe. Damn, det stemmer ja. Det barmhjertige (sex)samaritan-mottoet mitt "alle skal få" funker ikke så godt lengre. Ingen andre som melder seg til å friske opp BMs minne? Jaja kompis, sex er som å sykle. Du blir sår i skrittet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå