Gjest Anonymous Skrevet 30. september 2003 #1 Skrevet 30. september 2003 Nå er sommer'n over og jeg må ta farvel med den herlige brunfargen.. Har tidligere tatt solarium, men vil begrense dette fra nå, ettersom det fører til tidligere alring, økt sjanse for hudkreft etc. (selv om det sikkert har mange positive virkninger også!) Har prøvd piz buin selvbruningsskum, og tenkt at -This is it!! Men ser på huden i ansiktet at porene på nesen og haken er blitt mørkere.. Har rett og slett fått mørke "hudormer" (Antar at dette er pga selvbruneren. egentlig ikke en unaturlig virkning!) Har sett at det finnes egne kremer for ansiktet. -Fungerer disse annerledes? -finnes det en måte å unngå mørkere porer på??
Ronja Skrevet 30. september 2003 #2 Skrevet 30. september 2003 Jeg vet ikke om det kan ha noe å si, men jeg har brukt "Comodynes" self tanning servietter. Der er det jo lettere væske og ikke krem som trekker i tykkere lag ned i porene? Kanskje verdt et forsøk? Jeg synes i hvert fall de er supre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå