Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Meg og min kjære har ikke vært sammen lenge, og bor for tiden ikke i samme by, Sist jeg var sammen med han fortalte han meg (på fylla) at han hadde dratt til A (eks- fucking friend) med en kompis for å prøve å spleise dem. Jeg liker ikke at han er med A ettersom at hun har følelser for min kjære og tror nok hun ville prøvd seg om hun fikk sjansen. Min kjære sa at han våknet hos A (husker ikke om han sa på sengen eller i sofaen) Og at han da fikk litt panikk, for han husket ikke hva som hadde skjedd, men han hadde alle klærne på...

Jeg ble irritert og sjokkert, men visste ikke hvordan jeg skulle reagere, så jeg bare lot han slippe unna med det. Vi har ikke snakket om det siden, vet ikke om han husker at han fortalte meg det en gang..

Er dette en dumpegrunn? Jeg tror ikke at han har vært utro, og han fortalte jo meg om det... Men liker ikke at han besøker A sånn ut av det blå, selv om det var for å spleise henne med kompisen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det syns jeg ikke er en dumpegrunn overhodet. Har du problemer med det så får du ta det opp med han og fortelle det, men å gjøre det slutt over noe sånt.. vel, da kan ikke forholdet være særlig mye verdt.

Skrevet

Det er isåfall en ekstremt dårlig dumpegrunn...hva med å prate om det og å stole litt på han iallefall?

Skrevet

Vel, kanskje ikke dumpegrunn av bare den hendelsen. Men får inntrykk av at han har en holdning som jeg ikke ville vært så komfortabel med så ville heller dumpa han pga det.

AnonymBruker
Skrevet

Det er isåfall en ekstremt dårlig dumpegrunn...hva med å prate om det og å stole litt på han iallefall?

TS her.

Tror du traff et punkt der.. Jeg stoler ikke på han. Ikke akkurat bra utgangspunkt for et forhold når jeg tenker meg om..

Skrevet

Du behøver ikke ha en grunn for å dumpe noen. Det står deg fritt det.

Skrevet

Tror du burde ta en prat med han om dette. Fortell han at du ikke stoler på han når han er sammen med A.

Skrevet

Kommunikasjon og tillit er alfa og omega i et forhold. Uten de to tingene der vil det ikke overleve i lengden! Men du kan lære deg å stole på han, så alt håp er ikke ute, du må bare være litt villig til å arbeide med deg selv tror jeg.

Har selv problemer med å stole på folk, det tar lang tid og jeg må virkelig gå inn i meg selv i visse tilfeller :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...