AnonymBruker Skrevet 4. august 2010 #1 Skrevet 4. august 2010 Jeg vasker foundationbørsten min etter bruk. Er det å overdrive? Jeg synes den blir ekkel om jeg ikke gjør det. Er flytende foundation jeg bruker. Det sliter kanskje unødvendigt på børsten å vaske den hver gang?
AnonymBruker Skrevet 4. august 2010 #2 Skrevet 4. august 2010 Nei, det er viktig å vaske koster som har blitt brukt til produkter som inneholder vann. Bakterier trives som bare rakkern.
Neala Skrevet 4. august 2010 #3 Skrevet 4. august 2010 Det er bra å vaske kosten ofte, bakterier kommer fortere enn man tror.
carne Skrevet 6. august 2010 #4 Skrevet 6. august 2010 Hva vasker du/dere kostene med? Noe spsielt produkt, eller bare vann? Jeg tenker at hvos jeg skyller med kun vann, vil det fortsatt sitte mye foundation igjen på kosten? Jeg bare spør som en uviten :-)
FruFryd Skrevet 7. august 2010 #5 Skrevet 7. august 2010 Hva vasker du/dere kostene med? Noe spsielt produkt, eller bare vann? Jeg tenker at hvos jeg skyller med kun vann, vil det fortsatt sitte mye foundation igjen på kosten? Jeg bare spør som en uviten :-) Jeg bruker en mild shampo til mine koster. Koster jeg bruker til pulver vasker jeg 1 gang hver uke eller hver 14 dag. Om jeg bruker de mye eller lite. Koster jeg bruker til flytende vasker jeg hver gang, de blir klissete/stive ellers.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå