theresaaa Skrevet 4. august 2010 #1 Skrevet 4. august 2010 Okei, saken er at jeg jobber på en kafé, og her om dagen var det innom en kjendis. Jepp. Men jeg har ingen anelse om hvem han er. Det jeg vet er at han er ca 160 - 175 høy, har mørkt hår og litt skjegg, kjekk og velstelt mann, med litt "urban" stil. Mener at han har noe med teater eller skuespill å gjøre, og ern ok en stund siden han var i sentrum av søkelyset. I tillegg var jeg så heldig at jeg fikk autograf (signatur på kvitteringen pga reserveløsning ), men jeg skjønner ikke hva som står der! Men han har tre navn, og fornavnet begynner muligens på J eller E. Jeg er bare SÅ nysgjerrig, og håper det ringer en bjelle hos noen. PLIZ!
LineGourmet Skrevet 4. august 2010 #2 Skrevet 4. august 2010 Okei, saken er at jeg jobber på en kafé, og her om dagen var det innom en kjendis. Jepp. Men jeg har ingen anelse om hvem han er. Det jeg vet er at han er ca 160 - 175 høy, har mørkt hår og litt skjegg, kjekk og velstelt mann, med litt "urban" stil. Mener at han har noe med teater eller skuespill å gjøre, og ern ok en stund siden han var i sentrum av søkelyset. I tillegg var jeg så heldig at jeg fikk autograf (signatur på kvitteringen pga reserveløsning ), men jeg skjønner ikke hva som står der! Men han har tre navn, og fornavnet begynner muligens på J eller E. Jeg er bare SÅ nysgjerrig, og håper det ringer en bjelle hos noen. PLIZ! Var han kjekk? Nicolai Cleve Broch
theresaaa Skrevet 4. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 4. august 2010 Nicolai Cleve Broch er mer muskuløs, ltit større og litt kjekkere Han jeg så er ca 35 - 40 kan jeg tenke meg, en liten, men kjekk mann.
Coraline Skrevet 7. august 2010 #5 Skrevet 7. august 2010 Han Varg Veum-fyren?? Han er ganske høy, så tror det må være noen andre.
theresaaa Skrevet 1. september 2010 Forfatter #6 Skrevet 1. september 2010 Hurra, fant det ut! Det var Espen Reboli Bjerke!
Gjest najki Skrevet 1. september 2010 #7 Skrevet 1. september 2010 Oi, her snakker vi en av norges fremste kjendiser
Coraline Skrevet 4. september 2010 #8 Skrevet 4. september 2010 Han har jeg faktisk aldri hørt om, såeh.
Pusemor Skrevet 4. september 2010 #10 Skrevet 4. september 2010 Han har bl.a spilt i 6 som oss, Reisen til Julen, Hvaler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå