Timar Skrevet 4. august 2010 #1 Skrevet 4. august 2010 Jeg har hatt en canon ixus 100 IS (eller var det 110? kjøpt i fjor sommer ihvertfall) som dessverre druknet på ferietur. Trenger derfor et nytt et, og kjapt. Noen som har forslag til et godt kamera? - Må ha HD- videoopptak - være kjapt på avtrekkeren - optisk zoom er vel lurt å ha, helst ganske god zoom - bildestabilisator - brukes mest til å ta bilder av aktive barn, men også oppstilte bilder, på ferieturer og ute i naturen. - pris: så mye det bør koste, men ikke mer enn 3000 ihvertfall. Har noen her oversikt over kameraer på markedet og hva det er lurt å satse på?
Gjest Nedfall Skrevet 4. august 2010 #2 Skrevet 4. august 2010 Tja.. Her er ihvertfall alle kameraer som har HD oppløsning (1280×720 eller "HD-Ready") på video-opptakene. Så kan du selv putte på hvor mye zoom du vil ha, og se om du får opp ett greit utvalg.. ?
Minttu Skrevet 4. august 2010 #3 Skrevet 4. august 2010 (endret) Sony DSC WX1? Bedre zoom hadde vært ikke dumt, men det er vel det eneste minuset med det kameraet for min del. Tar bilde veldig fort, blir veldig bra filmer - filma på festival og bildet og lyden er bra, en god del bra innstillinger. Tja, det jeg kan komme på Du kan jo titte litt på akam.no, jeg ser litt der før jeg kjøper noe Endret 4. august 2010 av Minttu
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå