Gå til innhold

Storbytur i oktober

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboer og jeg har lyst å reise bort i oktober, alt fra en helg til en uke, i europa. Har allerede vært i London i år, så ser helst etter andre steder å dra. Vi er begge studenter i begynnelsen av 20-årene, så vi har ikke allverdens midler å spandere på tur. Noen som har noen tips om bra byer å reise til?Har noen krav:

- bra shoppingmuligheter (helst billigere enn Norge)

- lave priser på mat og drikke.

- fint om det er litt å se i byen også :)

På forhånd takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min favorittby i Europa er Berlin.

Jeg vil absolutt si at dere får kravene deres oppfylt hvis dere drar dit. I tillegg er det en veldig variert by, hvor man finner stort sett ALT.

God tur!

Skrevet

Takkm for svar! :) Berlin er bra by, der har vi forsåvidt vært, men det er en stund siden, så kanskje ikke så dumt å reise tilbake,nei! :)

Skrevet

Praha er rett og slett grisebillig Og det er også en fin by, shoppingmulighetene er bra og det er mye å se og gjøre. :)

Skrevet

Krakow er en flott by, med masse shoppingmuligheter til lave priser! Galeria Krakowska er byens største kjøpesenter med ca 270 butikker. Der kan dere fint gå hele dagen om dere vil.

Masse spennende å se på også. Wavwl, Mariakirken, markedsplassen etc, etc. Nå vet ikke jeg hvor dere holder til, men Ryanair flyr hit både fra Rygge og Torp, så det er mulig å gjøre kupp på flybilletter.

Ellers liker jeg også Dublin og Praha godt. Roma og Paris er også flotte byer, men her er jo prisnivået et litt annet.

Skrevet

Helt enig, Paris er kanskje den nydligste byen jeg har vært i, men joda, det er dyrt både å bo og å handle der.. Men har dere råd, så vil jeg absolutt anbefale romantiske Paris ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...