AnonymBruker Skrevet 4. august 2010 #1 Del Skrevet 4. august 2010 MORTEN Sier du mårtn eller mårtEn? Evt. annen uttale? Og i hvilket fylke bor du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karmosin Skrevet 4. august 2010 #2 Del Skrevet 4. august 2010 Mårtn. Oppvokst i Vestfold, bor i Oslo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤flicka¤ Skrevet 4. august 2010 #3 Del Skrevet 4. august 2010 Jeg sier Mårtn. (Er trønder) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2010 #4 Del Skrevet 4. august 2010 Mårtn. Oppvokst i Oslo og bor i Akershus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2010 #5 Del Skrevet 4. august 2010 Jeg sier Mårtn. (Er trønder) Nord- eller sørtrønder? Mener å ha hørt at folk i Trondheim gjerne sier MortEn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antlers Skrevet 4. august 2010 #6 Del Skrevet 4. august 2010 Mårtn. Buskerud. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 4. august 2010 #7 Del Skrevet 4. august 2010 Jeg sier Mårten. Vest-egd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤flicka¤ Skrevet 4. august 2010 #8 Del Skrevet 4. august 2010 Nord- eller sørtrønder? Mener å ha hørt at folk i Trondheim gjerne sier MortEn... Jeg er fra Trondheim. Tror egentlig jeg aldri har hørt noen der uttale det annerledes enn det jeg gjør selv, men jeg kan jo ta feil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
redchilli Skrevet 4. august 2010 #9 Del Skrevet 4. august 2010 Mårten. er fra østlandet-ski Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2010 #10 Del Skrevet 4. august 2010 Mårten - er fra vestfold, men har bodd veldig mange forskjellige steder, også utlandet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 4. august 2010 #11 Del Skrevet 4. august 2010 Mårten, fra indre østland Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
babord Skrevet 4. august 2010 #12 Del Skrevet 4. august 2010 Mårten, er fra nordvestlandet. Har til og med hørt folk som sier Morten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest navnelapp Skrevet 4. august 2010 #13 Del Skrevet 4. august 2010 MOrten, med o som i mot, sunnmøring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HedvigR Skrevet 4. august 2010 #14 Del Skrevet 4. august 2010 Mårt-n. Har på en måte en kjempeliten pause mellom "mårt" og "n" på slutten. Er fra Trøndelag, men har bodd i Østfold de ti siste åra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atanih2 Skrevet 4. august 2010 #15 Del Skrevet 4. august 2010 Jeg sier Mortn - Sørlandet. (Wow, etter å ha lest alle måtene "Morten" er skrevet på, blei det plutselig et veldig rart navn x) No offence til de som heter det) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 4. august 2010 #16 Del Skrevet 4. august 2010 MåRten- med tydelig skarr-R. Rogaland. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
estrella Skrevet 4. august 2010 #17 Del Skrevet 4. august 2010 Sier Mårten Rogaland. Min lillebror heter det, pent navn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fion@ Skrevet 4. august 2010 #18 Del Skrevet 4. august 2010 Mårtn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spinell Skrevet 4. august 2010 #19 Del Skrevet 4. august 2010 Mårtn Kommer fra indre østland. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2010 #20 Del Skrevet 4. august 2010 Mårtn eller Mortn - med skarre-r :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå