Rachel Skrevet 30. september 2003 #1 Skrevet 30. september 2003 Fant denne DVD`en på tilbud (kr 149,50) på Free Record Shop i går, men hadde ikke penger til å kjøpe den der og da. Nå har jeg vært på nettbanken min og flyttet litt penger, vurderer å dra tilbake i dag- er denne filmen verdt å eie? (Jeg har mistanke om at det er en typisk jentefilm?... Jeg liker sånne)
*Stylish* Skrevet 30. september 2003 #2 Skrevet 30. september 2003 Veldig typisk jentefilm. Den er jo ganske morsom. Høydepunktet med hele filmen er the penis song. Liker du jentefilmer er nok dette en film for deg.
Ronja Skrevet 30. september 2003 #3 Skrevet 30. september 2003 Synes filmen var teit jeg... men absolutt jentefilm, ja! Hadde ikke sansen for The penis song heller, men det var vel bare ikke min type humor!
Gjest Cruella Skrevet 30. september 2003 #4 Skrevet 30. september 2003 Må være en av de dummeste filmene jeg har sett noengang. Nå liker ikke jeg disse jentefilmene heller, men HALLO..... styr unna!!!
-Fisken- Skrevet 30. september 2003 #5 Skrevet 30. september 2003 Jeg syntes den var kjempe morsom jeg :D Helt enig med *stylish*. Om du syntes den er morsom eller ikke, kommer nok litt an på hvilken aldersgruppe du er jeg. Min mor f.eks, hun syntes IKKE den var bra, hun skrudde av da The penis song begynte.
Gjest lmari Skrevet 30. september 2003 #6 Skrevet 30. september 2003 Koster bare 99,- på Lefdal..... Jeg kjøpte den nemlig der på lørdag, men har ikke rukket å se den enda...
¤Tiili¤ Skrevet 30. september 2003 #7 Skrevet 30. september 2003 Ja, den er kjempemorsom! Skikkelig gla film! :D
Gjest Paff Skrevet 30. september 2003 #8 Skrevet 30. september 2003 Jeg syns den var FORFERDELIG dårlig - og jeg liker vanligvis disse "jentefilmene"!! Hadde ALDRI kjøpt den!!
starie Skrevet 30. september 2003 #9 Skrevet 30. september 2003 Jeg husker faktisk ikke noe fra den filmen. Jeg vet jeg har sett den, men jeg husker ikke noe!
Kaktus Skrevet 1. oktober 2003 #10 Skrevet 1. oktober 2003 Har sett den og synes den var litt morsom her og der, men ville ikke eid den. Kommer aldri til å se den igjen. Og The penis song var vel det dårligste i hele filmen...
Gjest Cruella Skrevet 1. oktober 2003 #11 Skrevet 1. oktober 2003 Har aldri opplevd mer overspill som i den filmen, helt krampaktig.
Malou Skrevet 1. oktober 2003 #12 Skrevet 1. oktober 2003 Pleier å kunne kose meg med en skikkelig god jentefilm, men denne filmen synes jeg ikke levde opp til denne karakteristikken. Noen morsomme ok poenger hadde den jo, men alt i alt synes jeg den var ganske så dum og som Cruella skriver, overspilt. Jennifer
Rachel Skrevet 1. oktober 2003 Forfatter #13 Skrevet 1. oktober 2003 Jeg kjøpte den ikke. Kjøpte Pocahontas-tegnefilmen istedetfor!...
Fauna Svecica Skrevet 1. oktober 2003 #14 Skrevet 1. oktober 2003 Hvorfor GIDDE å spørre om meningene til menneskene her på KG? Gå etter din egen sansing. Noen liker den filmen- andre ikke. Kanskje du hadde likt den, selvom enkelte andre ikke gjorde det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå