Gå til innhold

Hva gir man sin mann i 10årsbryllupsgave?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gir man sin mann i bryllupsgave?? Noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tja... det kommer jo helt an på økonomien.

ta han med på en weekend i London eller Paris?

AnonymBruker
Skrevet

En elskerinne?

Skrevet

En elskerinne?

Spar deg!!

TS:

Hvis økonomien tillater det: hva med en reprise på bryllupsreisen? Eller ta den bryllupsreisen dere aldri hadde råd til, da dere giftet dere?

AnonymBruker
Skrevet

Hva med en egenlaget kupponger?

Der du kan skrive : Nakke masasje, eller noe om sex kasnkje?

God hjemmelaget middag med noe romantisk musikk og levende lys?

Skrevet

Etter 10 år vet du vel hva han liker? Velg noe som betyr noe for ham, ikke noe for show off. :)

Skrevet

Så ikke denne tråden. La inn en lik under Generell debatt. Ingen svar der...

Er ute etter det samme. Vi skal feire på cruise, men vil gjerne gi ham noe annet - gjerne noe som har med tinn å gjøre fordi 10 år er tinnbryllup. Vil bare ha noe symbolsk. Ønsker heller ikke gi ham det han får til bursdager eller jul...

Ingen flere tips der ute?

Skrevet

hva man gir etter ti år? skilsmisse? ;-)

neida, skal ikke bølle, jeg tror jeg ga gubben min en ekslusiv konjakk i sin tid...

Skrevet

Konjakk får han tak i selv - mye billigere enn på polet her hjemme.

Men ideen er god.

Leste et sted at hvis man føler at gresset er grønnere på den andre siden er det fordi man ikke har vannet nok på egen side...sånn i forhold til skilsmissen...;)

Fint "ordtak", da...:)

Skrevet

Har han en hobby hvor du kan kjøpe noe dyrt utstyr som han har ønsket seg lenge? Helst med byttelapp tilfelle du kjøper feil type :)

Skrevet

Har han en hobby hvor du kan kjøpe noe dyrt utstyr som han har ønsket seg lenge? Helst med byttelapp tilfelle du kjøper feil type :)

Ja, jakt, men igjen har han tilgang på ALT!!! ;)

Skrevet

det er ikke en eller annen hobby han har snakket om at han gjerne skulle prøvd seg på men ikke har fått somlet seg til å starte med da?

så kunne du kjøpt et startkurs i det eller det han trenger for å starte opp. Jeg gikk litt i tenkeboksen her, og kom på at fluestanga til Gubben ble anskaffet i forbindelse med bryllupsdag, tror faktisk det var en 10 års sak, og det drev han ikke med fra før...

Skrevet

det er ikke en eller annen hobby han har snakket om at han gjerne skulle prøvd seg på men ikke har fått somlet seg til å starte med da?

så kunne du kjøpt et startkurs i det eller det han trenger for å starte opp. Jeg gikk litt i tenkeboksen her, og kom på at fluestanga til Gubben ble anskaffet i forbindelse med bryllupsdag, tror faktisk det var en 10 års sak, og det drev han ikke med fra før...

Han har jobben som hobby og liv (!);)

Må i tenkeboksen jeg og...;) Finne ut om han kan ha nevnt noe...

Kom gjerne med flere tips, Miss Puddel! :O)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...