Gå til innhold

desperasjonen er i ferd med å ta meg

alltidusikker

Anbefalte innlegg

Jeg for min del hadde aldri holdt ut i 6 mnd med venting og uvisse. 2 mnd holdt i bøtter og spann for min del når det gjaldt type nr 5.

Ja, men det kommer faktisk litt an på. Hvis det virker til å være litt fremgang, så bruker man ofte litt mer tid enn om alt er helt fastlåst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ruccola

Alt ... inklusive Internett-dating mener du? ;)

Ja, men det har hun jo prøvd en stund virker det som, så da må man også tenke nytt :)

Jeg har ekser jeg har truffet på nett jeg, så mener ikke at man ikke kan finne noen der - bare at tjangsen til å finne den rette ofte er større i "real life" da man lettere ser om dette er rette personen for deg.

Kroppsspråket er jo tross alt en veeeeldig stor del av språket vårt, og det er først da man virkelig får følelsen på hvordan en person er.

Klart det får man jo på nett også med tid og stunder når man da møtes, men ingenting bør utelukkes er vel egentlig poenget mitt. Våg å gå nye veier og gi av deg selv både til kjente og ukjente ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

TS,

En partner er ikke livet. DU er livet ditt. Du kan skape masse glede og lykke i livet ditt ved å dra ut å kose deg, spise godt, ta vare på deg selv. Dra til frisøren og kjøp deg nye klær, dra ut i verden og strål som en sol. ;)

Det blir så feil å lete etter en mann når du ikke orker å ta vare på deg selv ved å spise godt. Hvorfor ikke kjøpe deg en stor dyne, og så sover du midt i senga? Kjøp deg masse stilige puter som du kan ha rundt, og kos deg. Feir deg selv, det fortjener du. Man må være glad i seg selv først og fremst, ikke sant ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...