Gå til innhold

Hvordan komme over et knust hjerte?

Anbefalte innlegg

Gjest GJESTEN
Skrevet

Hei, jeg har kjent en jente i mange år som jeg har likt veldig godt. Dessverre for meg har ikke hun de samme følelsene tilbake fikk jeg vite for ikke så lenge siden. Vi er nå venner, jeg vil mer, hun vil ikke. Hun har begynt å treffe på andre gutter og overnatter og i de periodene har jeg det spesielt vondt.

Jeg har lest at man aller helst skal kutte kontakten helt, for å komme over personen. Men jeg klarer ikke det. Vi har vært venner lenge og hun er den jeg kan fortelle alt til og i perioder der vi ikke snakker sammen er det et stort savn. Jeg vil gjerne fortsette å være venner med henne, men helst uten alle de sterke følelsene for henne.

Har noen vært i lignende situasjon eller har noen tips om hva jeg skal gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beste tipset er å kutte. Uansett om du ikke mener du klarer det. :) Det er bare å bestemme seg helt for det, så går det av seg selv tilslutt.. Du trenger kanskje noen startforsøk. Og det hjelper å treffe andre personer og. Samtidig som du kutter med hun du er interessert i.

Du fortjener ei som liker deg jaffal nesten like godt som du liker henne.

Hun fortjener deg ikke :D

Lykke til.

Det er forresten endel av "kutteprosessen" det å sørge når hun treffer andre gutter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...