Gjest Anonym Skrevet 4. august 2010 #1 Skrevet 4. august 2010 Jeg har et spørsmål til alle heterofile/bifile jenter der ute (er selv skeiv). Når jeg er ute på byen, gjerne et vanlig, heterofilt utested i Oslo, ser jeg ofte mange pene/søte jenter jeg kunne tenke meg å gå bort å snakke med/"sjekke opp". På tross av dette er det som om jeg har en innebygget sperre, en "stemme" i hodet som forteller meg at dette er en dårlig idé; man tar jo (naturlig nok) utgangspunkt i at alle jenter er heterofile, dersom man ikke vet noe annet, og at de dermed vil være totalt uinteressert i å bli sjekket opp av en annen jente. Når det gjelder jenter jeg vet er skeive, og også gutter (sett at jeg hadde vært interessert i dem), har jeg ikke den samme sperren. Stemmer dette overens med deres tankegang ute på byen, eller skal skeive jenter som meg selv drite i slike "stemmer"/gamle "regler"?
Gjest jente26 Skrevet 5. august 2010 #2 Skrevet 5. august 2010 hm.. ikke tenkt så nøye over dette før i grunn, men jeg hadde bare kjørt på hvis jeg var deg!! :) mange hetero-jenter som synes dette er spennende!!
Gjest gjestdeluxe Skrevet 5. august 2010 #3 Skrevet 5. august 2010 Stemmer dette overens med deres tankegang ute på byen, eller skal skeive jenter som meg selv drite i slike "stemmer"/gamle "regler"? Tror ikke slike regler gjelder. Det er bare å sjekke opp alle du vil! Mange jenter blir smigret og mange, som meg, vil ikke forstå at du sjekker engang...vi tror bare du er normalt hyggelig!
Gjesten Skrevet 5. august 2010 #4 Skrevet 5. august 2010 Det kommer jo litt an på hva du er ute etter. For min del har jeg hooket opp med en del jenter selv om jeg er hetro, det er bare moro sånn for én kveld.
Gjest Anonym Skrevet 8. august 2010 #5 Skrevet 8. august 2010 Hmm, få, men interessante svar. Har dog et lite inntrykk av at mange heterofile jenter synes slikt er veldig interessant i teorien, men ikke er fullt så tøffe når alt kommer til alt. Og det skjønner jeg jo for så vidt godt Alltid skummelt å bevege seg ut på ukjent farvann..
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 8. august 2010 #6 Skrevet 8. august 2010 Glem stemmen Det verste som kan skje er jo at damen sier "beklager, du er hyggelig, men jeg er hetro."
Gjest brutal_mann Skrevet 8. august 2010 #7 Skrevet 8. august 2010 Selv tar jeg initiativ fra homofile menn som et kompliment. Helsikken heller! Det er da vitterlig en positiv ting at det finnesmennesker iverden som tenner på en Men det finnes jo alltid idioter som ikke helt klarer å se det da...
AnonymBruker Skrevet 19. august 2010 #9 Skrevet 19. august 2010 Ikke hør på stemmen. Finnes nok en del bifile/lesbiske jenter på "vanlige" utesteder, og de fleste hetero jenter vil ta det som et komplient.
fruBeist Skrevet 20. august 2010 #10 Skrevet 20. august 2010 (endret) Det er lov å prøve seg så lenge du respekterer et eventuelt ikke interessert fra sjekkeobjektet Lykke til! edit: Forresten, har du ikke gaydar? Får du ikke i alle fall en viss følelse av at noen av disse damene er skeiv? Endret 20. august 2010 av fruBeist
AnonymBruker Skrevet 20. august 2010 #11 Skrevet 20. august 2010 Skal jeg være ærlig vet jeg ikke om jeg hadde oppfattet det som sjekking hvis en jente kom bort til meg og begynte å prate. Er vant til å prate med mange ukjente jenter når jeg er ute, men ser aldri på det sjekking. Heller bare tilfeldig prat. Haha, kanskje jeg har blitt sjekket opp av mange jenter uten å vite det! Men jeg syns du skal kjøre på! Må kanskje regne med at flertallet er hetero, men er absolutt mange bi og lesbiske jenter på "vanlige" utesteder å. Lykke til! jeg hadde ikke hatt noe i mot å bli sjekket opp, spørs bare om jeg hadde skjønt det:P
Monica1968 Skrevet 20. august 2010 #12 Skrevet 20. august 2010 Jeg henger meg på dem som sier at du bare skal kjøre på. Når det er sagt, er det heeelt vanlig å snakke med både kvinner og menn når man er ute på byen, så jeg kan ikke si at jeg oppfatter det som sjekking når en kvinne snakker til meg i en bar. I tillegg betyr det å utveksle telefonnumre noe helt annet når det skjer mellom to kvinner enn mellom en kvinne og en mann(under forutsetning av at kvinnene er heterofile)(à la "Vi har hatt det moro i kveld, dette må vi gjenta? Blir du med på å ta en fest sammen ved en senere anledning?", til motsetning fra når man utveksler telefonnummer med menn: Da må man ta med i beregningen at de antar at man har fattet interesse for dem). Dermed vil jeg anta at det blir heller komplisert for andre kvinner å skjønne at du sjekker dem opp, men for all del, det skader absolutt ikke å prøve, og jeg kan ikke se for meg at moderne mennesker anno 2010 vil ta det som noe annet enn en kompliment
B.A. Skrevet 20. august 2010 #13 Skrevet 20. august 2010 Jeg syns ikke du skal bry deg om disse reglene TS, jeg sier som de andre her inne at jeg tar det som et kompliment hvis noen legger ann på meg så lenge personen tåler en avvisning og ikke blir innpåsliten/ekkel. Go for it
Gjest Anjelika Skrevet 20. august 2010 #14 Skrevet 20. august 2010 De blir bare smigret =) Kan til og med være så grisete at du hadde fått en på trynet om du var en mann, men likevel rødmer de og smiler eller blir kjempeglade. Du vil jo selvsagt møte mange som er hetero, men du kan se de står og revurderer sin seksualitet litt, hehe. Tror jenter virkelig tar til seg komplimenter fra andre jenter. Og i "verste" fall så har de en morsom opplevelse fra byn å fortelle kjæresten når de kommer hjem. Liten fare for at folk blir støtt iallefall, kanskje litt satt ut bare.
Parvati Skrevet 24. august 2010 #15 Skrevet 24. august 2010 A propos sjekking av heterofile; Hvordan er tanken på å "omvende" en heterofil jente til bifil? Kan det være pirrende for skeive piker? Jeg har bare hørt så mange ganger at lesbiske virkelig *ikke* vil ha sex med jenter som er nysgjerrige - kun med de som er ute etter et fast forhold(?). Men kan det ikke være litt spennende å ta jomfrudommen på en hetero jente også? :gjeiper:
Gjest Gjest Skrevet 24. august 2010 #16 Skrevet 24. august 2010 Det kommer jo litt an på hva du er ute etter. For min del har jeg hooket opp med en del jenter selv om jeg er hetro, det er bare moro sånn for én kveld. ok, skjønte ikke den... :gjeiper:
fruBeist Skrevet 24. august 2010 #17 Skrevet 24. august 2010 A propos sjekking av heterofile; Hvordan er tanken på å "omvende" en heterofil jente til bifil? Kan det være pirrende for skeive piker? Jeg har bare hørt så mange ganger at lesbiske virkelig *ikke* vil ha sex med jenter som er nysgjerrige - kun med de som er ute etter et fast forhold(?). Men kan det ikke være litt spennende å ta jomfrudommen på en hetero jente også? :gjeiper: Nå kan jeg bare snakke for meg selv, men om jeg hadde vert singel, og hatt lyst til å ha meg for å ha meg, så tror jeg ikke det hadde spilt så stor rolle om dama var nysgjerrig eller lesbisk/bi. Er alle parter klar på hvor landet ligger, så ser ikke jeg noe problem. Om jeg hadde vert på søken etter kjæreste, og ei heterodame sa hun var skeiv kun for å få meg til sengs, så hadde saken stilt seg i et helt annet lys.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå