Madeleinel Skrevet 3. august 2010 #1 Skrevet 3. august 2010 Jaa, jeg holder på å bli fulstendig gal. Jeg har vært sånn små interessert i en kar rundt et år nå. Det begynte egentlig med at jeg "skulle kn**le han før jeg dør" opplegg. Han hadde dame, og det ble slutt for et par mnd siden. Har hatt litt kontakt hele veien egentlig. Vært en del på byen sammen osv. For en ukes tid siden ble det en liten "fest" hos meg med han, en kompis og en venninne av meg. Det var en kjempe koselig kveld, og jeg viste meg ganske så interessert, og følte at jeg fikk samme respons tilbake. Hvertfall innimellom. Noen ganger virket han avvisende og usikker. Men kompisen fortalte meg at han var ganske sjenert når det kommer til sånt (wtf?!), så okei. Da tok jeg litt mer initiativ. Det endte med at han campa over hos meg, og ja, vi hadde sex.. Vi prata i flere timer både før og etterpå, og jeg var hos han en liten tur kvelden etterpå. Et par dager senere møttes vi på den lokale puben, og jeg ble med han hjem etter en del øl og noen runder biljard og en del småflørting. Vi lå lenge i senga og prata og kødda om alt og ingenting, og hadde oss igjen.. Dagen etterpå så han på meg med en blikk jeg ikke helt klarte å tyde.. Virket ikke negativt liksom, men jeg får liksom ikke plassert det som noe spesielt blikk... hm.. Hvertfall, jeg er iferd med å falle for han. Kjenner jeg er ganske så betatt, og tenker vannvittig mye på han! Så spørsmålet er egentlig: Er han interessert? Hvordan skal jeg evt gå fram for å få han på kroken? vi har jo sendt en del mld osv, og har en avtale til helgen, men det er liksom med en felles venninne og en kompis av han også.. Seriøst, I'm lost!
Gjest Raindrops Skrevet 3. august 2010 #2 Skrevet 3. august 2010 (endret) Jeg ville bare kjørt på å sett hva som skjedde, det har funket for meg så langt. Endret 3. august 2010 av Raindrops
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå