AnonymBruker Skrevet 3. august 2010 #1 Skrevet 3. august 2010 okei, jentegjengen og jeg dro å drakk kaffe ikveld. Alle 17 år. Vi var to jomfruer i gjengen, nå bare en(meg). De prater om sex, stillinger, gutter som de har hatt sex med, deler erfaringer osv absolutt hele tiden. Jeg er glad for at dem har det bra osv. Men i kveld gikk skravla dems konstant, jeg drakk opp kaffen min før de fikk smakt på sin pga. de skravla så mye om det og jeg ikke har noe å dele. Jeg kunne fint ha hatt sex, om jeg ønska det med en fremmed men jeg har lyst til å vente til jeg finner en gutt jeg kan stole på. For ønsker ikke å ha et rykte på meg, som man lett får her jeg bor. Men om det fortsetter at jeg bare sitter der hele kvelden uten å kunne snakke, kommer jeg ikke til å ønske å være med de lenger. Føler meg ensom, stygg, og en skikkelig taper. Og vi er jo bare 17 år. HAr lyst til å si det til dem, men vil jo ikke såre dem. Og de kommer sikkert til å svare " vi må jo få snakke om det vi selv ønsker", og jeg er jo også enig i det. Men ja.. Noen som har noen erfaringer med dette? Hva gjorde dere evt. ?
AnonymBruker Skrevet 4. august 2010 #2 Skrevet 4. august 2010 Ikke bry deg så mye om det er mitt råd. Akkurat nå er det det de snakker om, snart er det noe annet. Som 17-åring er det gjerne viktig å være som de andre, men det aller viktigste er å være tro mot deg selv. Ikke ha sex med noen tilfeldige fordi du da har noe å komme med du også. Du er så absolutt ingen taper, men ei jente som har bestemt seg for å vente med å dele noe så intimt med noen hun bryr seg om. Og det er bra. Den første gangen bør være en fin opplevelse, noe du deler med en du er glad i. Det er det du har mest igjen for, og noe du kommer til å minnes med glede. Har du sex med en du møter på en fest, vil du helst bare glemme det dagen etter. Så bare hold på det du har bestemt deg for. Og prøv heller å få samtalen over på noe annet. Det er da sikkert mye annet å snakke om
AnonymBruker Skrevet 4. august 2010 #3 Skrevet 4. august 2010 Kanskje du skal finne noen andre du kan være sammen med? Det gruppe-presset der høres ikke bra ut. Jeg var jomfru til jeg var 19 - men bodde i kollektiv med to livsglade damer som hadde levd ganske utsvevende helt fra 14 års alderen. Jeg følte meg temmelg "snerpete" noen ganger. Etterhvert ble jeg med litt på festen jeg og. Kom borti endel jeg egentlig kunne ha spart meg. I ettertid har jeg hatt laaange "snerpe-perioder" - nå f.eks vil jeg ikke bare rote med en eller annen gift fyr. Har også lyst på en skikkelig kjæreste- fordi jeg fortjener det! Lykke til - ikke skam deg for at du er litt tilbakeholden. Du har rett til å ta de valg som føles riktig for deg. Ikke la deg presse til å gjøre noe du egentlig ikke vil. Vi er alle forskjellige- og det finnes garantert en kjekk ung mann som setter pris på nettopp det at du ville vente på HAN!
Gjest Gjest Skrevet 4. august 2010 #4 Skrevet 4. august 2010 Jeg er enig i at du ikke bør bry deg og heller stå på det du selv føler er riktig for deg! Jeg var jomfru helt til jeg var 22 år gammel, rett og slett fordi jeg ikke følte meg "klar" før den tid. Og er det noe jeg ikke angrer på, er det å ha ventet såpass lenge!
Gjest mann 38 Skrevet 4. august 2010 #5 Skrevet 4. august 2010 Men om det fortsetter at jeg bare sitter der hele kvelden uten å kunne snakke, kommer jeg ikke til å ønske å være med de lenger. Føler meg ensom, stygg, og en skikkelig taper. Og vi er jo bare 17 år. HAr lyst til å si det til dem, men vil jo ikke såre dem. Og de kommer sikkert til å svare " vi må jo få snakke om det vi selv ønsker", og jeg er jo også enig i det. Men ja.. Noen som har noen erfaringer med dette? Hva gjorde dere evt. ? Noe av de beste med å bli eldre er å innse hvor små problemene man hadde i tenårene egentlig var. Selv om det ikke er noen trøst for deg i dag kan jeg LOVE deg en ting. Om 15 år er du 32 år. Da har du hatt sex (massevis), kanskje har du barn og er gift. da kan du lese ditt eget innlegg å smile av hele greia. Min 9 år gamle datter kom hjem og fortalte at "alle" venninene hennes hadde fått slike romersandaler. At hun ikke hadde slike overskygger ALT. Hele verden er bare dritt Neste år er det kanskje en jakke, så blir det moped, så kanskje sex/forhold så blir det noe annet igjen. Slapp av, det kommer til å ordne seg.100% sikkert. Har vært tenåring selv, mye som skal skje, mye hormoner og mye som skal oppleves. Det ordner seg. Hilsen 38 år gammel mann, idag 3 barnsfar som ikke hadde sex før jeg var 18 år. Men hadde intenst lyst siden jeg var 14
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå