AnonymBruker Skrevet 3. august 2010 #1 Skrevet 3. august 2010 Jeg syns at analsex er greit av og til. Fordi når en tar seg tid til det er det skikkelig deilig. Men noe jeg nå senere har oppdaget er at det finst mange typer analsex. Jeg trodde jo det var helt basic litt fingring og penis inn, men da jeg leste erotisk novelle om temaet oppdaget jeg at det var mye mer folk drev på med, og jeg syns rimming høres litt ekkelt ut. Men så begynnte jeg å tenke å mota rimming er sikkert ikke så gale. Det kan være deilig, det er bare tanken på at en bruker tungen aktiv i det området som jeg syns er skikkelig turn off. Kunne du motat rimming, selv om du kanskje ikke syns at å gi frister så mye?
Rights Skrevet 3. august 2010 #2 Skrevet 3. august 2010 Elsker å gi, men ville aldri ta imot selv (selv om hun insisterte / hadde voldsomt lyst til det... jeg synes bare at det blir ekkelt med tanken på at hun skal slikke den hårete rumpa mi.. jenter er jo bare så deilige så det har jeg ingen problemer med. Tenner mye på det). Så jeg er vel litt kjip jeg da!
AnonymBruker Skrevet 3. august 2010 #3 Skrevet 3. august 2010 Elsker å gi, men ville aldri ta imot selv (selv om hun insisterte / hadde voldsomt lyst til det... jeg synes bare at det blir ekkelt med tanken på at hun skal slikke den hårete rumpa mi.. jenter er jo bare så deilige så det har jeg ingen problemer med. Tenner mye på det). Så jeg er vel litt kjip jeg da! Nei selvfølgelig ikke. Jeg respekterer at alle har forskjellige ting de liker. Men personlig kunne jeg aldri gitt noen rimming og jeg er ikke sikert på om jeg kunne motatt heller. Men jeg er ikke så i mot det at jeg syns det burde være ulovlig hehe.
Rights Skrevet 3. august 2010 #5 Skrevet 3. august 2010 Jeg gjorde det ofte på eksen iallefall, hun elsket det - jeg elsket det.. Win win! Om folk synes det er nasty / tror det lukter - so be it. Jeg har iallefall aldri kjent en dårlig lukt der - og det ble kun gjort etter hun hadde dusjet noen timer i forveien. Mmmmm.
Gjest Raindrops Skrevet 3. august 2010 #6 Skrevet 3. august 2010 Jeg har kunn mottatt, og det føles helt ok. Ikke noen stor vinner på soverommet hva kåthet angår, men det er langt fra ubehagelig, så hvis fyren vil så får han lov. Men jeg kunne aldri gitt, det høres bare veldig ekkelt ut for min del.
Gjest Gjest Skrevet 4. august 2010 #7 Skrevet 4. august 2010 Typen min er helt gal etter det, så eh ja. :gjeiper: Det er ikke så ille når man først greier å slappe av med det.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2010 #8 Skrevet 4. august 2010 Kunne du motat rimming, selv om du kanskje ikke syns at å gi frister så mye? Kunne aldri godta verken slikking/puling i bæsjehullet eller andre ubehagelige og mindre smarte handlinger med underlivet.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2010 #9 Skrevet 4. august 2010 Jeg gir hvis det er noen jeg liker. Tar imot hvis fyren vil, det er mildt opphissende, men ikke mega-turn-on.
Gjest tufsa Skrevet 4. august 2010 #10 Skrevet 4. august 2010 Min første reaksjon var "nei!", men når jeg tenker meg om så ville jeg nok ha likt det dersom jeg visste at partneren min virkelig nøt det selv, og ønsket å gjøre det. Men det er ingenting jeg ønsker selv og ingenting jeg tenner på sånn sett.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå