Gjest lolita___ Skrevet 3. august 2010 #1 Skrevet 3. august 2010 (endret) Jeg vurderer å farge håret mitt lyst eller ta lyse striper ikke helt blonde,men ganske lyse.Lurer da på om det vil kle meg siden jeg opprinnelig har ganske mørkt hår og mørke bryn(ikke så tykke). Synest du det er rart med mørke bryn og lyst hår? Hvordan kan jeg få fin lys farge uten rød og oranskje skjer??? Endret 3. august 2010 av lolita___
NovaFlare Skrevet 3. august 2010 #2 Skrevet 3. august 2010 (endret) Det er flott med mørke bryn uansett farge, for de rammer inn øynene, men det er viktig at de er velformede og passer til ansiktet ditt. Ang å bleke striper og få lysere hår ville jeg ikke gjort det noe annet sted enn hos frisøren. De bruker et blekemiddel som er tilpasset DEG, mens de i butikken er tilpasset alle, så du vet ikke om håret ditt tåler det engang, eller om du trenger sterkere saker. Har du naturlig farge eller er det farget fra før? Alt dette vil spille inn på resultatet. Er det naturlig blir det nok veldig bra. Er det farget i en brunfarge med mye rødtoner er sjansen større for brunskjær. Jeg synes hettestriper gir mest naturlig resultat, i motsetning til folie. Det er dessuten billigere Personlig er håret mitt 100% naturlig, helt urørt. Skulle jeg noensinne gjort noe hadde jeg overlatt det til en profesjonell. Endret 3. august 2010 av NovaFlare
Gjest lolita___ Skrevet 3. august 2010 #3 Skrevet 3. august 2010 Det er flott med mørke bryn uansett farge, for de rammer inn øynene, men det er viktig at de er velformede og passer til ansiktet ditt. Ang å bleke striper og få lysere hår ville jeg ikke gjort det noe annet sted enn hos frisøren. De bruker et blekemiddel som er tilpasset DEG, mens de i butikken er tilpasset alle, så du vet ikke om håret ditt tåler det engang, eller om du trenger sterkere saker. Har du naturlig farge eller er det farget fra før? Alt dette vil spille inn på resultatet. Er det naturlig blir det nok veldig bra. Er det farget i en brunfarge med mye rødtoner er sjansen større for brunskjær. Jeg synes hettestriper gir mest naturlig resultat, i motsetning til folie. Det er dessuten billigere Personlig er håret mitt 100% naturlig, helt urørt. Skulle jeg noensinne gjort noe hadde jeg overlatt det til en profesjonell. Er ikke naturlig har farget håret mange ganger før.Nå er det mørkebrunt med litt lysebrune striper.Jeg vet jo at første gangen ikke blir perfekt,men etterhvert blir det sikkert penere farge..Jeg vil ha en farge sånn som hun på profil bildet mitt heheh:)
malmklang Skrevet 4. august 2010 #4 Skrevet 4. august 2010 Jeg ville likevel gått til en frisør. Når man har farget håret mange ganger, sitter fargen ekstremt godt, og du må nok stripe det noen ganger for å få noen effekt. Da er det jo like greit å bare gjøre det hos noen som virkelig har peiling. Og da har du jo også noen å klage til om resultatet ikke blir bra!
AnonymBruker Skrevet 5. august 2010 #5 Skrevet 5. august 2010 Jeg synes ikke gultonet (eller oransje og rødt for den del, uff) blondt er noe fint med sorte bryn. Askeblondt er langt mer naturlig og pent!
Tulling Skrevet 5. august 2010 #6 Skrevet 5. august 2010 Har du veldig mørkt hår, er det risiko for å ende opp med pissegult resultat selv om du gjør det hos frisør.
Kamikatze Skrevet 5. august 2010 #7 Skrevet 5. august 2010 Selvsagt ser det klorbleket ut, hvis du kommer som blondine med svarte bryn. Er jo "the tell tale numero uno", liksom. Ramme inn ansiktet, my ass. Dette er uropphavet til blondinevitsene. Kaffe med kremdott.
AnonymBruker Skrevet 5. august 2010 #8 Skrevet 5. august 2010 Det er mange blondinder som har naturlige mørke øyenbryn. Det hadde jeg i hele min barndom og i tenårene. Når jeg ble 18 kom en mørkere farge, men heldigvis så jeg ikke klorbleket ut som barn da.
AnonymBruker Skrevet 5. august 2010 #9 Skrevet 5. august 2010 Selvsagt ser det klorbleket ut, hvis du kommer som blondine med svarte bryn. Er jo "the tell tale numero uno", liksom. Ramme inn ansiktet, my ass. Dette er uropphavet til blondinevitsene. Kaffe med kremdott. Nå må du tenke litt i det store bildet og her. http://hair.lovetoknow.com/Image:AshBlondeInField.jpg er lekker farge til sorte bryn, hvis man ser bort ifra modellens bryn som ikke ser ut i tåken. Mens http://tvjunior.files.wordpress.com/2008/04/big_brother_brigitte.jpg, http://blog.emitations.com/wp-content/uploads/2009/06/blonde-angie.jpg, http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:_PF463JxAKT3zM:http://i312.photobucket.com/albums/ll339/Airporte/Nonsense/klln.jpg&t=1 for meg er no go. Det siste bildet, kanskje om brynene var tynnere og ingen rød leppestift. Ikke at platinablond og gulblond er pent i det hele tatt, men sorte bryn får det bare til å se latterlig ut. Jeg er foresten født blond og er askeblond nå etter 23 år, men har mørk mørk brun/sorte bryn. Jeg vil tro det er en veldig vanlig kombinasjon.
Gjest lolita___ Skrevet 5. august 2010 #10 Skrevet 5. august 2010 (endret) Som mange her sier så er det mange blondiner med mørke øyenbryn.Jeg har ingen planer om å bli blond nei.Mer lysebrun/askeblond.Mine øyebryn er dessuten ganske tynne og en fin form har hørt fra andre at jeg kler lyst hår.Men som mange sier så blir det frisør og ja jeg får ikke perfekt farge med en gang siden jeg er ganske så mørk. Tenker å bleke noen striper også ta askeblond farge over?? Endret 5. august 2010 av lolita___
Perledrøm Skrevet 5. august 2010 #11 Skrevet 5. august 2010 Jeg synes det er fint med mørke bryn uansett hårfarge.
Kamikatze Skrevet 5. august 2010 #12 Skrevet 5. august 2010 @AB Et snev mørkere går, selvsagt. Men øyebrynene bør nok få seg en oppletning samtidig som svært mørkt hår blekes, for å unngå for stort sprik.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå