hanne_ Skrevet 3. august 2010 #1 Skrevet 3. august 2010 Hei! Kom over disse og syntes de så veldig fine ut, så lurer på om jeg skal skaffe meg en. Er det noen som har noen erfaringer? Gode, dårlige, hva som helst!?
FatallyYours Skrevet 3. august 2010 #2 Skrevet 3. august 2010 fine! og dyre! garantert de mest fancy kamerabaggene jeg har sett, men jeg liker at en kamerabag ser ut som en kamerabag, ikke ei håndveske. da kan jeg heller putte kameraet i håndveska
hanne_ Skrevet 3. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 3. august 2010 Liker ikke å putte kamera + utstyr i veska. Greit hvis jeg bare skal ha med kameraet uten objektiver. Jeg liker heller ikke alltid å gå rundt med en diger kamerabag i storbyer heller. Da ser alle at du bærer rundt på utstyr til tusenvis av kroner, så da blir det litt mer diskret å heller gå rundt med en veske som ser ut som alle andre vesker. Stbtes egentlig at en kameraveske som ser ut som en helt vanlig veske er ganske genialt!
Gjest Stapler Skrevet 4. august 2010 #4 Skrevet 4. august 2010 Kjempefine vesker! Jeg er selv på utkikk etter ei veske der jeg kan ha kamera + linse, men dessverre for meg har mannen sagt at han vil ha ei kameraveske fra Lowepro... Han vil nemlig ikke bære kameraet hvis vesken er for feminim... *oppgitt* Veskene så jo ut til å romme nokså mye utstyr! Men som nevnt over: dyre. Med dagens kurs kommer ei veske på over 1000 kroner - og da er ikke frakt medregnet.
Safira Skrevet 4. august 2010 #5 Skrevet 4. august 2010 Stapler: Hva med å ta en titt på veskene/baggene fra Crumpler? Jeg synes de er stilige, og det er kanskje mulig å få med mannen på noe slikt? TS: De baggene var kjempefine!
Gjest Pucifer Skrevet 4. august 2010 #7 Skrevet 4. august 2010 Har selv noen vesker fra Crumpler og er veldig fornøyd med dem. Ikke minst så har de skikkelig polstring, så man trenger ikke være redd for at veska får seg en trøkk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå