AnonymBruker Skrevet 3. august 2010 #1 Skrevet 3. august 2010 Kjæresten min kommenterte at jeg ikke har noen ordentlige hobbyer og interesser, jeg tenkte over det og oppdaget at det har jeg egentlig ikke... Jeg er på jobb, trener litt, liker å se på TV og gjøre andre dagligdagse ting, men jeg har liksom ingen hovedhobby som jeg driver mye med og har stor interesse for... Det var egentlig litt trist å innse Kjæresten min derimot har flere hobbyer som han interesserer seg veldig i (bl.a dataspill, fotball..), og synes visstnok det er litt kjedelig at jeg ikke har det på samme måten... Skulle gjerne ønske det selv også egentlig :/ Hva slags hobbyer og interesser har du? Er det unormalt å ikke ha noe man "brenner for"? Kanskje jeg finner noe interressant å drive med gjennom tråden her
Optimist6 Skrevet 3. august 2010 #2 Skrevet 3. august 2010 Lese bøker Filososofi Researche Mysterier Teknologi Fotografering Forskning Astrologi Astronomi kunne ha nevnt 100 mer :D
cilipili Skrevet 4. august 2010 #3 Skrevet 4. august 2010 (endret) Tegne Lese bøker Musikk Matlaging og kosthold,og da særlig vegetarmat, Fotografering Endret 5. august 2010 av cilipili
I.am.me Skrevet 4. august 2010 #4 Skrevet 4. august 2010 Mine interesser er (i stikkord): Mat, dyr, friluftsliv, trening, hage, interiør, litteratur, ekstremsport, osv.
Wildy Skrevet 4. august 2010 #5 Skrevet 4. august 2010 Foruten jobben min, som jeg også bruker mye tid på i fritiden ( les bøker\artikler, organisere frivillige til ulike arrangementer, innsmaling av garn ol til aktiviteter for beboerne)driver jeg med håndarbeid( mest strikk, lager mønster selv og strikker også endel for salg og for innsmaling til f.eks barnehjem og kuvøseavdelinger ol),maler, trening , geocaching ( går litt under trening, bruker cachene som mål for jogge\sykkelturer)og hage og opppussing av gammelt hus og hytte ( evighetsprosjekt...). Dagene er som regel for korte og døgent burde ha noen timer mer. Det at jeg alltid har tusen ting på gang medfører selvfølgelig at det blir lite tid til å sitte i sofaen, jeg ser så godt som aldri tv. Er glad i å se film, da, og da er det gjerne multitasking med film og strikk samtidig. Jeg er glad ungene nå har blitt så store at jeg kan drive med ting jeg virkelig liker å holde på med ( og de er med på mye av det; tenåringer er absolutt ikke ille å ha i hus!:-))For oss blir et endel planlegging for å få hverdagen til å gå i hop, men jeg synes det er vell verdt det. For meg blir det raskt kjedelig om jeg ikke har noeå gjøre.
Gjest Belle Gunnes Skrevet 4. august 2010 #6 Skrevet 4. august 2010 Hester og ridning er min livsstil og tar derfor mye av min tid. Utover dette er dyr generelt min store hobby. Smådyrene hjemme er hobbyen og hestene livsstilen. Ellers liker jeg å fotografere, lese bøker, redigere bilder, strikke, naturopplevelser mm.
Most Skrevet 4. august 2010 #7 Skrevet 4. august 2010 Huff, jeg har altfor mange hobbyer. Prøver egentlig å kutte bort noen så jeg heller kan samle fokuset mitt på litt færre ting. Men her er lista mi foreløpig: Min hund og kanin (mer en livsstil) Lese bøker Strikke Sy Male/tegne Fotografering Planter Matlaging Overnaturlige ting
Rød Heltinne Skrevet 5. august 2010 #8 Skrevet 5. august 2010 - Mote. Særlig da koreansk og Japansk. - Foto. Har gått på fotolinje. - Dyr og dyreliv. Dette kan jeg faktisk utrolig mye om. Ikke bare unyttige og morsomme fakta, men også om hvordan dyr kommuniserer og hvordan de fungerer. Har lagt merke til at venner ofte ikke har like mye kunnskap innenfor dette som meg. Men det vel ikke så rart da jeg har vokst opp med dyr fra jeg var liten. - Språk. Latin, fransk, engelsk, japansk. - Lese. Alt fra tunge fagbøker om psykologi til lett krim. - Kunnskap generelt. Jeg bruker mye tid på å lese om ting jeg egentlig ikke har bruk for, men jeg elsker rett og slett å ta til meg lærdom. Det kan være alt fra gresk mytologi, blod, hvordan præriehunder kommuniserer til middelalderen. - Musikk. Jeg utforsker ulike sjangre og gjør mye research. Horisonten min er begynt å bli ganske bred, faktisk. - Sport. Cheerleading, ulike typer dans, kampsport, konkurranse svømming, fotball. Jeg har vært innom det meste, og jeg er alltid åpen for å prøve nye ting. - Film. Jeg er en filmelsker. Blir stadig overrasket over hvor mye jeg faktisk har sett. Jeg pleide å jobbe som kinomaskinist, og jeg har gått på filmlinje. - Jeg er flink til å tegne og male. Jeg gjør det så ofte jeg kan. - Jeg elsker å skrive. Må komme i gang med flere prosjekter snart! Har tross alt lyst til å bli skribent eller forfatter. - Jeg er veldig opptatt av kosthold. Begynner å få en del kunnskap, men er langt ifra nok. - Jeg elsker å trene. Pleide å trene på studio, men nå går det i hoppetau, rokkering, jogging, styrke og pilates hjemme. - Illustrert vitenskap. Utrolig interessant! - Psykologi. Jeg har en god del kunnskap innenfor dette feltet, faktisk. Ønsker å bli psykolog en vakker dag! - Reiseliv. - Lage mat til min kjære.
(-: Aurora :-) Skrevet 5. august 2010 #9 Skrevet 5. august 2010 Dyr,film,blomster & hage, psykologi, helse, kosthold, bøker, litt interiør, klær og sminke.
Lykkelig eks-frue Skrevet 5. august 2010 #10 Skrevet 5. august 2010 Har mange interesser og hobbyer, litt for mange kanskje. Om som enkelte andre her i tråden sier: døgnet har for få timer Mange av interessene går også veldig over i jobb... Data, da i betydning programmering, lære ny teknologi, holde ved like kunnskaper, mm.FotograferingMatlaging og kosthold genereltTreningNaturkosmetikk, som jeg også lager og selgerHåndarbeid, strikking, hekling og sying som hovedinteresserStudier, går på interesse og at jeg oppdateres i forhold til jobben
Gjest Awsome Skrevet 5. august 2010 #11 Skrevet 5. august 2010 -Dataspill. -Xbox / Xbox 360-spill. -Fotografering. -Se på film, TV, serier. -"Scrapbooking". -Matlaging.
AnonymBruker Skrevet 5. august 2010 #12 Skrevet 5. august 2010 Er det unormalt å ikke ha noe man "brenner for"? Nei. Og en hobby trenger heller ikke å være noe man "brenner for", bare noe man liker å gjøre når man gidder/har tid. Hvorfor synes han det er kjedelig at du ikke har en hobby? Krever du for mye av hans tid, som han helst ville brukt på noe annet? Hvis ikke, og hvis du ellers har det bra og trives med livet ditt, bør han vel være fornøyd med det.
Teriyaki Skrevet 5. august 2010 #13 Skrevet 5. august 2010 Før brant jeg veldig for dyr, da spesielt hunder. Brukte kjempemasse tid på å lese og lære meg om hunderaser, og jeg brukte masse tid på hunden min. Men så oppdaget jeg plutselig gutter som gjorde annet enn å mobbe, og jeg ble mer interessert i å være mer sosial og slikt. Etter det har det vel ikke vært noe jeg brenner spesielt for. Jeg trener en del, og det er vel det som er hobbyen min? Men...Jeg interesserer meg fortsatt veldig mye for hunder, men jeg har ikke tid eller energi til å gjøre så mye som jeg gjorde før. Skulle vel egentlig ønske jeg hadde en litt mer spesiell hobby..Jeg er ikke god til å male, er ikke så interessert i politikk, er glad i musikk, men ikke på et hobbynivå, jeg er flink med orkideene mine, men de er ikke akkurat tidkrevende, jeg leser ikke noe utover det jeg leser på internett, jeg skriver ikke dikt eller historier, jeg har ikke penger til å reise så mye at det blir hobby ut av det osv. osv. Det er jo egentlig litt trist?
AnonymBruker Skrevet 5. august 2010 #14 Skrevet 5. august 2010 Det er jo egentlig litt trist? Hvis du må spørre, så tyder det vel på at svaret er nei. Don't worry, be happy
SusanneGullet Skrevet 5. august 2010 #15 Skrevet 5. august 2010 Lage mat Bake Høytider Film, tv serier. Sminke Interiør Lage interiør og andre ting selv Male Dyr Barn Dykke Lese hobbybøker Plukke bær Fiske Hage Ta bilder Sy
Anglofil Skrevet 6. august 2010 #16 Skrevet 6. august 2010 * Kampkunst/karate * Tegning * Lese * Se film * Scrapbooking * Fotografering * Trening * Skrive dikt * Blogge * Stå på slalåm Mvh Yvonne
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå