Cata Skrevet 19. februar 2012 #21 Del Skrevet 19. februar 2012 Mine ekser dukker også opp i drømmer av og til. Temaet for drømmene kan variere en del, men ofte er vi sammen igjen. Regner med det er underbevisstheten som har litt som henger igjen og må bearbeides, selv om det våkne meg er over dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. februar 2012 #22 Del Skrevet 19. februar 2012 Jeg har drømt om eksen min to ganger etter at det ble slutt. Drømmene jeg har hatt er veldig rare. Jeg mener selv at jeg er kommet over ham og tenker ikke så mye på ham som jeg gjorde like etter at det var slutt og derfor blir jeg så overrasket at jeg drømmer om ham om natten, når jeg ikke tenker på ham i våken tilstand. Den første drømmen jeg hadde som han var med i, handlet om at vi "snakket ut" om det som hadde skjedd mellom oss, i virkeligheten fikk jeg aldri fortalt ham mye jeg skulle ha fortalt, i drømmen var han hos meg og antydet at jeg var den rette for ham og at han aldri ville forlate meg ol. Den andre drømmen var veldig rar. Da drømte jeg at jeg sto på en trapp på en øde plass og ventet på ham. Det var tente lys på trappa og mørkt ute. Jeg sto der i en kjole og ventet. Plutselig ser jeg ham og brødrene hans. De er alle kledd i smoking mens de kommer mot meg og han (eksen min) har det nyfødte barnet sitt med seg. Da han er helt framme ved trappa gir han meg det nyfødte barnet... Den siste drømmen var veldig merkelig og jeg var lei meg da jeg våknet. Noen som vet hva den siste drømmen kan bety? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chloè Skrevet 19. februar 2012 #23 Del Skrevet 19. februar 2012 Hvordan kan det betyr at man er "stuck" i livet? Hva har det med exen å gjøre? Selv om det stemmer akkurat nå, jeg trodde alltid det lå litt "mer" bak sånne drømmer. Jeg drømmer alltid at vi ligger i senga, han kysser meg og stryker meg i håret, sier alle de tingene jeg alltid har ønsket at han skulle si. Så våkner jeg å innser at det bare var en drøm, hylgriner hver gang. Helt jævlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2012 #24 Del Skrevet 20. februar 2012 Jeg har aldri drømt om en eks, heldigvis. En eks er en eks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2012 #25 Del Skrevet 20. februar 2012 hmm, hvis jeg tenker på at jeg ikke skal drømme rett etter jeg har lagt meg så drømmer jeg ikke den drømmen (være seg mareritt eller gode drømmer), datteren min på 8år den gangen hadde en del plager med det også, så når jeg ga tipset til henne forsvant marettene hennes også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lm89 Skrevet 7. mars 2012 #26 Del Skrevet 7. mars 2012 Jeg drømmer om eksen hans og han!! Det er forferdelig det. Ingen her som vet hva det kan bety? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Breakeven Skrevet 7. mars 2012 Forfatter #27 Del Skrevet 7. mars 2012 Wow, rart å lese noe jeg skrev for 1 1/2 år siden. Det rare nå er at jeg har kontakt med eksen min igjen. Slettet han fra Facebook etter bruddet, fordi det var vanskelig å ha han der. I oktober ifjor la han meg til igjen, og siden har vi snakket jevnlig. Det beste er at jeg har en ny helt fantastisk kjæreste. Mye har skjedd siden jeg skrev det innlegget. Jeg flyttet til utlandet pga jobben, og der møtte jeg min nåværende kjæreste. Rart hvor mye kan skje på så kort tid. Tenkte jeg skulle oppdatere litt for dere andre som kanskje sliter med å komme over en eks, eller "sitter litt fast" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kari Skrevet 2. mai 2012 #28 Del Skrevet 2. mai 2012 Herregud. Gjest gjest. Jeg har det på akkurat samme måte som deg. Nå vært sammen med min nåværende kjæreste i snart to år. Og tre års tid det ble slutt ned eksen. Men vi var sammen mange mange år, og han har også fått seg ny kjæreste. Drømmer ofte om han og den nye dama hans. Skjer sjelden noe fysisk i drømmene, bare at vi snakker sammen i har det hyggelig. Regner med at det er fordi jeg ikke har hatt noe kontakt ned han på halvannent år og jeg rett g slett savner han som en venn. Men det er utrolig frustrerende når jeg våkne opp som deg og savner eksen når kjæresten ligger sammen med meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Julius Skrevet 5. oktober 2012 #29 Del Skrevet 5. oktober 2012 Jeg har lest litt drømmetyding, og i følge det jeg leste der, så handler drømmer om eks`er at man føler at man står i stampe på visse områder i livet og ikke kommer videre. Det handler visst nok ikke om eks`en i det hele tatt... Håper virkelig det stemmer, for jeg ønsker ikke å stå i stampe noe mer enn høyst nødvendig..! Har vært slutt med eksen i 4 mnd. Jeg flyttet til hennes by da vi var sammen, ikke på grunn av henne, men jeg har litt røtter her osv. Når det er sagt, så hjalp det jo på å ha kjæresten herfra da jeg flyttet. Hadde ingen omgangskrets heller, så jeg ble kjent med hennes venner imens jeg startet å bygge mitt eget liv i tillegg. Men da jeg ble dumpet til fordel for en annen, helt brått..Så står jeg plutselig uten omgangskrets og kjæreste. I tillegg til at jeg ikke har kommet så langt enda at jeg har fått fotfeste her helt på en del andre ting også, så har jeg mye å slite med om dagen enda. Selv om det er 4 mnd. siden bruddet og jeg fortsatt drømmer som jeg gjør, så håper og tror jeg at det vil gå over når jeg har fått orden på alt og kommet på topp igjen. Hun river fortsatt godt i følelsesregisteret mitt, særlig når jeg våkner om morgenen etter en drøm. Jeg hadde satset så stort på henne, men det var visst feil denne gangen også gitt..uansett, jeg skal opp og frem, jeg skal bygge mitt eget liv videre og gir aldri opp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 5. oktober 2012 #30 Del Skrevet 5. oktober 2012 Jeg har aldri drømt om en eks, heldigvis. En eks er en eks. Ja, en eks er en eks, men drømmene sine kan man jo ikke styre. Klarer du det, du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest elisabeth Skrevet 28. juli 2013 #31 Del Skrevet 28. juli 2013 Jeg har flere ganger drømt om min eks. Vi var samboere og var sammen i fem år, så det er mange minner der. Mine drømmer er imidlertid mer mareritt, der jeg drømmer at jeg er utro mot mannen jeg nå er gift med, med denne eksen. Helt forferdelig, våkner med høy puls og lettere panikk. Det tar jeg som et tegn på at jeg ikke ønsker meg tilbake i alle fall. Men når det gjelder å ha koselige drømmer om ekser som gjør at man savner dem, så tenker vel jeg at det er jo alltid en grunn til at det ble slutt.. og av og til blir disse grunnene litt utydelige etterhvert som tiden går. Da kan det være lett å plutselig savne noe som man kanskje ikke ville hatt hvis det var et alternativ? Ikke godt å si. Men at man drømmer om folk man har mange minner om er nok ikke uvanlig. å drømme om å være utro er et symbol på at man har dårlig samvittighet for noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest drømmeren Skrevet 28. juli 2013 #32 Del Skrevet 28. juli 2013 å drømme om å være utro er et symbol på at man har dårlig samvittighet for noe Hvor har du det fra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinteanonym Skrevet 4. oktober 2021 #33 Del Skrevet 4. oktober 2021 Jeg drømte sist om xen nå i natt. Her så var det han som dumpet meg for å kunne jobbe med seg selv litt. (Han slet litt psykisk). men hver gang jeg drømmer om han så får jeg alltid en følelse av, har jeg gjort noe feil? Er det noe jeg må rette opp i? Har jeg tatt feil valg? Bør jeg gå tilbake? jeg er samboer med en nå men har vært usikker fra første stund om dette er riktig eller om jeg bør gå tilbake. men finner ikke ut noen ting. Hjelp? jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. jeg tørr ikke slå opp heller i tillfelle det faktisk er feil valg. Jeg elsker jo samboeren min. Men jeg tenker så ofte på om dette er riktig eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå