Gå til innhold

Julekalenderen på NRK i år..

Anbefalte innlegg

Gjest sunshine-t
Skrevet

, noen om vet hva det er blitt bestemt? jeg har hørt både de blånisse-tingene :evil:

jeg vil ha skomaker Andersen!!!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

NRK skal sende Jul i Skomakergata etter det jeg har lest. I tillegg sender visstnok TV2 The Julekalender for oss litt eldre.

Jeg gleder meg til begge deler :D !

Skrevet
Jepp' date=' det er Skomakergata som kommer i år!!![/quote']

:hoppe: Da gleder jeg meg allerede. Har også hørt at Nissene på Låven skal sendes igjen... Isåfall blir det mange julekalendere å følge med på!

Skrevet

Håper nissene på låven kommer, de har jeg aldri sett, men hørt mye om...

Skrevet
Håper nissene på låven kommer, de har jeg aldri sett, men hørt mye om...

Ja, da har du noe å glede deg til for det var kjempemorsomt. Min favoritt var Timothy Dale. Nå skal jo han komme å ha egen talkshow på TV2 fra neste uke av, så du kan tro jeg og mannen min gleder oss!

Skrevet

Det skal gå skomakergata på NRK i år, som vi har skrevet om før. TV2 skal sende the julekalender igjen, det gleder jeg meg også til, for det er jo en stund siden de sendte den sist.

Skrevet

Gleder meg til Skomakergata jeg...Har den på video, men det er noe annet å se den når den går på "ordentlig"! Jippi...Gleder meg til førjulstiden jeg og jula :D

Skrevet
Gleder meg til Skomakergata jeg...Har den på video, men det er noe annet å se den når den går på "ordentlig"! Jippi...Gleder meg til førjulstiden jeg og jula  :D

:enig: Blir ikke det samme på video, nei! Dessuten tror sambo jeg er gal når jeg insisterer på at dagens videoepisode må sees på slaget 18.00, eller blir det ikke ordentlig... :oops:

Jens Petrus - helten min :hjerter:

Skrevet

Åh, går The julekalender i år? Såå morsomt!

Gleder meg til Skomakergata også!

juhu... gleder meg til jul!! :nisse::hoppe:

Skrevet

Jeg for min del skulle ønske at de hadde sendt den koselige "Jul med Teodor og Eli" igjen! DET var koselig det! Elsker Teodor! Ja, og så Tassmus ute i snøen da! Hvorfor sendte de den bare en gang da? Den som var så koselig....

Skrevet
Jeg for min del skulle ønske at de hadde sendt den koselige "Jul med Teodor og Eli" igjen! DET var koselig det! Elsker Teodor! Ja' date=' og så Tassmus ute i snøen da! Hvorfor sendte de den bare en gang da? Den som var så koselig....[/quote']

Jaaa, den var koselig den. Digger Tassmus!!

Skrevet

Kan vi ikke bare sende en mail til nrk og etterlyse den da??

har også lyst til å se den igjen!Jul emd Eli og Theodor altså...

Skrevet

Gleder meg til en skikkelig koselig julekalender i år, digger Tøfflus jeg.... :nisse: Gleder meg til jula!!!

Skrevet

Gleder meg til skomakergata, men skulle ønske at de også kunne sende den gyldne hale igjen et år. Den var jo herlig!

Gjest sunshine-t
Skrevet

Jippi!!! dette var en koselig mld å lese!!! så det bliiiir skomakergata!

yesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyes!!

:hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

Skrevet

Blir det virkelig skomakergata???????????

JIPPI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Det håpet jeg så inderlig at det skulle gå!

Er det noe jeg får julestemning av så er det skomakergata!! :D

Og, ja......Teodor var bare så nydelig og koselig!!

:hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::nisse:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...