Gjest monkey Skrevet 3. august 2010 #1 Skrevet 3. august 2010 som kjent har damer flere nytelses punkter som kan føre til oragasme.. menn derimot er jeg usikker på, har ikke "sett" til noe punkt annet enn selve slutten av akten der mannen kommer og skjelver........ noen som vet om et punkt man kan tilfredsstille mannen utenom sexakten/BJ/handjob...??
Gjest brutal_mann Skrevet 3. august 2010 #2 Skrevet 3. august 2010 Sånn ca hele kroppen er en potensiell erogen sone. Bruk fantasien og kommuniser med de du knuller.
Gjest jeansgutt21 Skrevet 4. august 2010 #3 Skrevet 4. august 2010 som kjent har damer flere nytelses punkter som kan føre til oragasme.. menn derimot er jeg usikker på, har ikke "sett" til noe punkt annet enn selve slutten av akten der mannen kommer og skjelver........ noen som vet om et punkt man kan tilfredsstille mannen utenom sexakten/BJ/handjob...?? Ja, guttene har andre punkter som kan stimuleres, som en sa, nærmest hele kroppen er en erogen sone når vi gutta blir kåte nok Selv er mine brystvorter en vinner sammen , mellomkjøtt, ballene og analåpning og prostata Prostata massasje gir meg himmelske orgasmer uten at jeg blir onanert eller sugd!
Gjest monkey Skrevet 4. august 2010 #4 Skrevet 4. august 2010 Sånn ca hele kroppen er en potensiell erogen sone. Bruk fantasien og kommuniser med de du knuller. du....jeg har kun hatt en kjæreste så lenge jeg kan huske.. (er 25år nå).. men det er ikke sånne ting man spør en mann om....... men takk for tips til jeansgutten.
Gjest Gjest Skrevet 4. august 2010 #5 Skrevet 4. august 2010 Menn sitt "punkt" er på oversiden rundt kanten av hodet. En slags 'geniknapp' der, lykke til!
AnonymBruker Skrevet 4. august 2010 #6 Skrevet 4. august 2010 Kommuniser med de du knuller. Spør og spør...men får vi noen svar?
Gjest Mann 24 Skrevet 5. august 2010 #7 Skrevet 5. august 2010 Var mange gode tips lenger opp her. Anusen og prostata er en stor erogen sone for mannen om han liker slik stimuli. Man kan også stimulere prostata indirekte via mellomkjøttet. Er utrolig digg å få en finger som trykker litt på det punktet når man blir sugd f.eks og det er ikke et "no no" punkt slik som inni anus er for mange menn :gjeiper: Øreflippen er også et godt forslag, brystvorter, innsiden av lårene osv
Gjest 6'ern Skrevet 22. august 2010 #8 Skrevet 22. august 2010 .....noen som vet om et punkt man kan tilfredsstille mannen utenom sexakten/BJ/handjob...?? Når dama mi drar meg eller suger meg, og samtidig lar n finger massere analåpningen og etterhvert lar fingeren gli opp i anus, da er jeg i himmelen, tror jeg. Hun har faktisk fått meg til å sprute kun ved å massera bak, uten å engang røre pikken
Gjest jeansgutt21 Skrevet 23. august 2010 #9 Skrevet 23. august 2010 Når dama mi drar meg eller suger meg, og samtidig lar n finger massere analåpningen og etterhvert lar fingeren gli opp i anus, da er jeg i himmelen, tror jeg. Hun har faktisk fått meg til å sprute kun ved å massera bak, uten å engang røre pikken Ja, jeg vet:) Er selv i himmelen om jeg får noe opp i analen, får himmelske orgasmer uten at pikken røreres, superdigg as.
Stefan Skrevet 23. august 2010 #10 Skrevet 23. august 2010 du....jeg har kun hatt en kjæreste så lenge jeg kan huske.. (er 25år nå).. men det er ikke sånne ting man spør en mann om....... men takk for tips til jeansgutten. Hvorfor ikke? Redd for å få bedre sex?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå