Gjest Mia Skrevet 3. august 2010 #1 Skrevet 3. august 2010 Hei Kjæresten min har bursdag, og jeg vil så gjærne gi han ett dikt e.l. Han er ikke typen som liker "kliss" om du sjønner. Forslag noen ???? Takk
Gjest brutal_mann Skrevet 3. august 2010 #2 Skrevet 3. august 2010 Han liker ikke kliss og du vil gi han ett dikt? Ikke noe særlig gjennomtenkt mao. Er det han eller deg selv du vil glede? Gi fyren tidenes blowjob og la han sprute i ansiktet ditt og lik det. Det vil han tenke på hver dag i over et år fremover og kose seg like mye hver eneste gang han tenker på det. Et dikt vil bare irritere fyren.
Sangria Skrevet 3. august 2010 #3 Skrevet 3. august 2010 Må si meg enig med Brutal Mann her, selv om jeg kanskje ikke hadde uttalt det like direkte....eller jo, det ville jeg nok :gjeiper:
Gjest Mia Skrevet 3. august 2010 #4 Skrevet 3. august 2010 Hahaha.. Takker såå mye for bra svar.. Tøft... han skal få tidenes blow job... ))
Gjest Mia Skrevet 3. august 2010 #5 Skrevet 3. august 2010 Eller dere.. Det må da være mulig å si jeg elsker deg på en litt mere mannmåte også ?? Det var litt det jeg mente i utgangspunktet...
Gjest olaf Skrevet 4. august 2010 #6 Skrevet 4. august 2010 ingen ting sier jeg elsker deg mer enn en blowjob, også svelger du og smiler til han etterpå.
Verro Skrevet 4. august 2010 #7 Skrevet 4. august 2010 Hva med begge deler? Men siden han ikke er så glad i "kliss", bør vel ikke diktet/det du skriver bli for langt eller for "klissete".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå