Gå til innhold

FAEN! Får henne aldrii! Jeg er faktisk patetisk

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg er en gutt på 20 år som er helt håpløst og grenseløst forelsket i en jente på 18. Vi har begge hytte på Tjøme og ser hverandre hver eneste sommer, men bare da, ellers bor hun 20 mil unna meg. Noen uker hver sommer er det eneste, og likevel klarer jeg ikke å få henne ut av tankene mine! Gjennom hele året, de siste tre årene har jeg tenkt på henne. Problemet er at jeg ikke får henne. Og jeg er ekstremt tiltrukket og forelsket.

Hun er kanskje ikke den jenta man ville pekt ut på gata som den vakreste (selv om hun er søt/pen) men det finnes ikke den jente i verden jeg er mer tiltrukket av og som jeg drømmer mer om!

Det dere sikkert kommer til å omfatte som meget sært er at vi aldri har hatt noe i nærheten av et kjæresteforhold. Jeg har vært borte i mange jenter, men ingenting er i nærheten av like sterkt som det jeg føler her. Har vært betatt siden jeg var 14-15 så dette sitter nok dypt i meg.

Vi har de siste årene vært litt på fløtern hver sommer. Vi prater flørtende sammen, men har aldri kommet lengre enn det. Og likevel er jeg helt besatt? Er ikke det patetisk? Første sommeren jeg var skikkelig forelsket la hun ann på meg. Jeg var superforelsket og viste det. Jeg var for tilgjengelig. Tror det var derfor hun mistet interessen. For å oppsummere kort: Hun begynte det dette året med å flørte vilt med meg helt ut av det blå, jeg flørtet tilbake, så sluttet hun å flørte og min flørting ble på sett og vis "avvist". Sånn går det når man er for oppnåelig.

Året etter gikk på å tenke på henne og fantasere og jeg fant ut at nå skulle jeg få det til. Jeg planla hva jeg burde si, gjøre og annet som hun ville like. Jeg måtte bare ha henne. Jeg flørtet helt fra starten og viste at jeg var intressert og ga masse komplimenter. Igjen ble jeg den tilgjengelige (og sikkert kjjedelige) gutten hun ikke trengte å jakte på dermed uintressant. Selv om hun flørtet litt med meg også ble de mest seriøse anstøtene mine avvist.

Så mens jeg egentlig skulle få mitt livs drømmesommer fylt med romantikk gikk alt i vasken og mens jeg ga komplimenter og satset på å lytte og være "sjarmerende" var hun hodestups forelsket i en annen gutt som og er hyttenabo, og mye kjekkere enn meg. Han flørtet samtidig som han var råfrekk og hun ble hodestups forelsket i han. Han ble det hun er for meg - en gutt hun er ekstremt fysisk tiltrukket av og drømte om hele sommeren og fortsatt drømmer om.

Den svei. Depresjon. Så skjønte jeg at neste sommer, ikke faen. Jeg var lei rollen min og tenkte at nå skulle det endres. Hvis jeg ikke skulle få henne, skulle jeg da faen meg få lov til å være uoppnåelig. Og det ble min rolle i år. Jeg gjorde ingen fremstøt og la ikke ann på henne en eneste gang.

Istedet byttet jeg strategi. Jeg kom med småfrekke kommentarer, viste null interesse, hvis hun f.eks fortalte om at hun skulle studere økonomi svarte jeg med et bredt og selvsikkert glis at "som om DU klarer DET". Jeg var ikke frekk hele tiden, noen ganger førte vi vanlige hyggelige samtaler men jeg ertet henne mye mer enn før og viste aldri interesse.

Det hjalp. Hun ble hyggeligere og jeg merket at jeg ble ansett som en mer "tiltrekkende gutt". Hun tok initiativ til flørting (som å stryke meg over ryggen, ta på skuldrene mine osv.). Valget mitt da var om jeg skulle gjøre et nytt fremstøt og anta at hun nå var intressert og at hvis jeg prøvde meg ville jeg få henne - eller å ignorere det og bli gutten hun ikke fikk intressert. Jeg valgte det siste ettersom erfaringen tilsier at hun mister interessen straks jeg viser min interesse.

Og nå er vi her. Hva bør jeg gjøre? Noen tips? Noen ideer til hva jeg kan gjøre for å få henne intressert? Neste år kommer kjekkasen hennes tilbake til sin hytta (var ikke der i år) og jeg gruer meg og gir nesten opp, men jeg får henne ikke ut av tankene.

Det verste er at når jeg trener eller ligger i solarium tenker jeg på at jeg vil bli fin for henne! Dette er en vanskelig sak for det jeg drømmer om er et slags fast sommerkjærlighetsforhold/sexvenn. Altså det må nesten bli litt flyktig ettersom vi bare sees da, vanskelig å ha et superseriøst forhold når man bor tre timer fra hverandre!

Hadde jeg fått det slik at jeg kunne oppleve å kysse henne en hel kveld, bare ligge i sofaen å holde rundt henne eller gå en lang tur og holde hverandre i hendene hadde jeg vært så lykkelig at jeg ville kunne sveve i til Tjøme - bil ville ikke vært nødvendig. :)

Tror dere mine drømmer har sjans til å bli virkelighet? Blir overlykkelig av alle tips til hva jeg eventuelt kunne gjøre! Tror dere f.eks jeg burde heller spørre om vi skal bli pulevenner? Spør jeg om kjæreste vil hun vel tenke på han andre fyren hun er forelsket i og avvise det med en gang.

Beklager også langt og sikkert rotete innlegg, hadde så mye jeg trengte å få ut. :gjeiper:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmm ikke spør om dere skal bli pulevenner ihvertfall, den er litt drøy. jeg syns det er ganske imponerende at du er betatt av en jente som du møter kun om sommeren. men for din egen skyld så ville ikke jeg brukt så mye energi på dette. ta ting som det kommer, du kan flørte å ha det gøy om sommeren. men ikke bruk tid på dette resten av året. det er nok av andre jenter!

AnonymBruker
Skrevet

Du er ikke patetisk og hun er heldig hvis hun får opp øynene for deg :)

Jeg kan ikke gi deg andre råd enn å keep up the good work på gymmen og i solariet :fnise:

Så får du håpe at hun får øynene orntlig opp for deg.

Det er faktisk slik at "evig eies kun det tapte"... Grunnen til at du er så opphengt er at du ikke har fått henne enda.

Hadde du fått en natt med henne kan jeg ikke tenke meg annet enn at besettelsen din hadde sluppet litt taket i deg.

Det er vondt å være så håpløst forelsket i noen og så satse for å bli avvist gang på gang.

Jeg har vært der....han var drømmemannen for meg. Jeg la ut agnet gang- på gang....og han beit ikke på.

Holdt på sånn i over to år før jeg meldte meg ut. Følte meg dum og lite verdt.

Hadde jeg sånn kjærlighetssorg og var så opphengt i ham at jeg bare måtte bort. Jeg holdt på å bli sprø av det og veldig, veldig sår og lei.

Reiste i noen år....kom tilbake brun og fin og guess what ? :yvonne:

Han "så" meg og det var hans tur til å sverme...Så jeg fikk drømmemannen til slutt.

Men å ikke være fullt så tilgjengelig er lurt....selv om det er vanskelig å la være.Ikke vær ekkel heller.....bare hyggelig.

Men har du sjansen til å holde øyenkontakten med henne to sekunder lenger enn du vanligvis ville ha gjort med en annen person er det flott :) Å se en mann i øynene som helt klart tenker på alt annet en en trivelig hverdagsprat er utrolig spennende og pirrende....selv om han ikke SIER noe.

Et blikk sier mer enn 1000 ord og det er den beste flirten som finnes...kvinner finner ofte berøringer som at mannen beveger seg inn over intim-grensa...jeg liker det ikke før jeg har signalisert til ham at jeg åpner for berøring/ klem.

Altså at jeg tar initiativet til fysisk kontakt.

En mann som tar på meg opplever jeg som masete (forstå det den som kan)

Men en mann som bruker blikket sitt og lar meg forstå at han tenner på meg bare med å se på meg er fantastisk....

Du har et år å øve opp blikkflirtinga di....lykke til. Krysser fingre for at du lykkes i jakten på drømmedama :klemmer:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan ikke gi deg andre råd enn å keep up the good work på gymmen og i solariet :fnise:

Det er faktisk slik at "evig eies kun det tapte"... Grunnen til at du er så opphengt er at du ikke har fått henne enda.

Hadde du fått en natt med henne kan jeg ikke tenke meg annet enn at besettelsen din hadde sluppet litt taket i deg.

Det er vondt å være så håpløst forelsket i noen og så satse for å bli avvist gang på gang.

Jeg har vært der....han var drømmemannen for meg. Jeg la ut agnet gang- på gang....og han beit ikke på.

Hadde jeg sånn kjærlighetssorg og var så opphengt i ham at jeg bare måtte bort. Jeg holdt på å bli sprø av det og veldig, veldig sår og lei.

Han "så" meg og det var hans tur til å sverme...Så jeg fikk drømmemannen til slutt.

Men å ikke være fullt så tilgjengelig er lurt....selv om det er vanskelig å la være.Ikke vær ekkel heller.....bare hyggelig.

Men har du sjansen til å holde øyenkontakten med henne to sekunder lenger enn du vanligvis ville ha gjort med en annen person er det flott :) Å se en mann i øynene som helt klart tenker på alt annet en en trivelig hverdagsprat er utrolig spennende og pirrende....selv om han ikke SIER noe.

Et blikk sier mer enn 1000 ord og det er den beste flirten som finnes...kvinner finner ofte berøringer som at mannen beveger seg inn over intim-grensa...jeg liker det ikke før jeg har signalisert til ham at jeg åpner for berøring/ klem.

Men en mann som bruker blikket sitt og lar meg forstå at han tenner på meg bare med å se på meg er fantastisk....

Du har et år å øve opp blikkflirtinga di....lykke til. Krysser fingre for at du lykkes i jakten på drømmedama :klemmer:

Takk for ditt flotte svar. Det var herlig å lese! :jepp:

Fint å kunne lese din historie, samt nyttige tips om å bruke blikket. Fantastisk at du fikk drømmemannen, det fortjente du, du kjenner da helt sikkert følelsen av å bli avvist så til de grader og virkelig føle seg uattraktiv. Det suger.

Hva synes du jeg burde gjøre nå da? Burde jeg foreslå en sexvenn-deal? Men igjen, avviser hun det vil jeg for alltid være den tilgjengelige. Eller bør jeg bare fortsette å være avvisende og passiv? Og sette inn støtet til slutt?

AnonymBruker
Skrevet

Og det er bare såååå sant at besettelsen min er så sterk fordi jeg aldri har fått henne, og derfor jakter jeg videre og ikke klarer å glemme henne.

AnonymBruker
Skrevet

Tror muligens jeg ville ha vurdert fuckfriend-ideen, men spør på en måte som ikke er for bindende, så hun ikke skjønner hvor head over heels du er. En lur ide er å komme med det relativt brått! Hun bør ikke anse deg som en som er veldig intressert.

Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Jeg synes dette er patetisk.

Dama har gjentatte ganger vist deg at hun ikke er intressert. Ta hintet og kom deg videre i livet!

Hvis du var en god kompis av meg hadde jeg syntes oppriktig synd på deg.

Sløse bort tre år av livet ditt på å drømme om noen du møter et par uker i løpet av et helt år.. Uff.

Tankevekker:

Hva om hun plutselig vil ha deg neste sommer, dere blir en sommergreie, og så blir det slutt igjen fordi hun ikke var den du trodde?

Da innser du fort hvor mye tankekraft du har sløst bort.

Slutt å sløse med en gang du :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes dette er patetisk.

Dama har gjentatte ganger vist deg at hun ikke er intressert. Ta hintet og kom deg videre i livet!

Hvis du var en god kompis av meg hadde jeg syntes oppriktig synd på deg.

Sløse bort tre år av livet ditt på å drømme om noen du møter et par uker i løpet av et helt år.. Uff.

Tankevekker:

Hva om hun plutselig vil ha deg neste sommer, dere blir en sommergreie, og så blir det slutt igjen fordi hun ikke var den du trodde?

Da innser du fort hvor mye tankekraft du har sløst bort.

Slutt å sløse med en gang du :)

Flott med litt ærlighet. Men igjen - så er du en av brukerne her som kun kommer med negative innlegg. Hadde det vært en annen ville jeg nok tatt deg seriøst.

Noen som har noen tips til meg?

AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke spørre om hun vil være din sommerkjæreste da? Ja, legg det frem som litt uformelt, så kan det jo hende hun vil bli med på leken. Ellers tror jeg du vil sette pris på et ordentlig nei, lettere å komme over da.

Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Flott med litt ærlighet. Men igjen - så er du en av brukerne her som kun kommer med negative innlegg. Hadde det vært en annen ville jeg nok tatt deg seriøst.

Noen som har noen tips til meg?

Åja, hadde du fulgt rådet mitt om jeg var anonym, eller skrev under et annet nick?

Hadde du dumpa dagdrømmene da?

Tror heller du gjemmer deg, du vil leve i drømmefantasien om drømmedama.

AnonymBruker
Skrevet (endret)

Åja, hadde du fulgt rådet mitt om jeg var anonym, eller skrev under et annet nick?

Hadde du dumpa dagdrømmene da?

Tror heller du gjemmer deg, du vil leve i drømmefantasien om drømmedama.

Ja, det er så varmt og godt der - i fantasiverdenen.

Innlegget er redigert ihht reglene.

Iah, moderator.

Endret av Iah
Skrevet

Jeg tenker det at når du gang på gang har vært tilgjengelig, og hun har avvist deg. Så ville jeg forholdt meg passiv til det. Prøv å gå videre, og hvis du virkelig kommer deg videre og slutter å "sløse" tiden på det. Så kanskje hun også får øynene opp for deg til slutt? :) Hvis hun merker at du faktisk har kommet deg ordentlig videre. Selv merker jeg det fort hvis en er interessert, uansett hvordan han opptrer når vi ser hverandre. = ) Håper det løser seg for deg. Kom deg videre :jepp:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker det at når du gang på gang har vært tilgjengelig, og hun har avvist deg. Så ville jeg forholdt meg passiv til det. Prøv å gå videre, og hvis du virkelig kommer deg videre og slutter å "sløse" tiden på det. Så kanskje hun også får øynene opp for deg til slutt? :) Hvis hun merker at du faktisk har kommet deg ordentlig videre. Selv merker jeg det fort hvis en er interessert, uansett hvordan han opptrer når vi ser hverandre. = ) Håper det løser seg for deg. Kom deg videre :jepp:

Ja, jeg burde nok forsøke å glemme henne, men det er så vanskelig. Rart å si det, men jeg er så tiltrukket at jeg holder på å bli gal, opplever ikke det med noen andre. Har prøvd, men får hun nesten ikke ut av hodet mitt.

Men klart, helt enig, jo mindre intressert jeg i virkeligheten er, jo mer attraktiv blir jo for henne.

Skrevet

Hva synes du jeg burde gjøre nå da? Burde jeg foreslå en sexvenn-deal? Men igjen, avviser hun det vil jeg for alltid være den tilgjengelige. Eller bør jeg bare fortsette å være avvisende og passiv? Og sette inn støtet til slutt?

Nei, du bør absolutt ikke foreslå noe for henne. Fortsett å være avventende og halvinteressert. Du trenger ikke å sette inn støtet, det er det hun som skal gjøre. Du (later jo som du) har mistet den store interessen, så det er hun som da må jobbe for å få deg. Dersom hun tar initiativ til å kysse deg, besvarer du det selvsagt. Du kan være litt tvetydig overfor henne.

Skrevet

Kjempebra at du ikke ga etter denne gangen. Da viser du at du ikke finner deg i å være noen reserve når den kjekke nabogutten ikke er der. Men flyr hun etter nabogutten neste sommer og overser deg igjen, håper jeg du skjønner at du må glemme henne. Vær forresten forsiktig så du ikke avslører identiteten din her på nettet. Leser hun jenta eller venninnene dine dette, kan du lett bli avslørt, ut fra alder og sted.

Skrevet

Leser hun jenta eller venninnene dine dette, kan du lett bli avslørt, ut fra alder og sted.

Mente om hun eller venninnene hennes leser dette.

Gjest Blubberella
Skrevet

Jeg er enig med Kevlarsjäl. Dette er et ganske patetisk opplegg. Jenta er mest sannsynlig ikke interessert, men ser på deg som et spennende reserveopplegg for sommeren når hun ikke har andre menn å flørte med. Gjør deg selv en tjeneste og finn deg en kjæreste/pulevenn som bor nærmere deg og ikke minst faktisk er interessert.

Jeg trodde det var damer som gikk rundt sånn og lullet seg inn i rosa skyer, og fant på dårlige unnskyldninger for hvorfor den de liker ikke gir den responsen de ønsker. Men det er tydeligvis vanlig for unggutter også... Og til opplysning: hadde hun virkelig ønsket å ha et forhold, hadde hun ikke giddet å tøyse rundt og bare gi respons når du er utilgjengelig. Hvis hun vil ha deg, vil hun ha deg uavhengig om du er tilgjengelig eller ikke. For å sitere en kjent film og gjøre litt om på den: Hun er faktisk ikke interessert!

AnonymBruker
Skrevet

Takker for nye innspill! Ja veldig glad for at jeg ikke lot meg rikke, tror faktisk dette i stor grad er et spill for henne, om å gjøre å få gutter intressert - kunne avvise dem og føle seg attraktiv!

Hun er nok den type jente som opplever at ganske mange gutter prøver å få henne ved å gi komplimenter, være overhyggelige eller prøve seg direkte! Derfor vil hun, ifølge mine tanker, kun tenne på avvisning og at gutten ikke er intressert.

Så du synes ikke jeg burde foreslå noe som helst? Ikke ta kontakt, avvise hennes småflørting etc.? Og helst ikke skrive for mye til henne i mellomtiden heller? Bare ligge unna og la henne gå etter meg? Men føler at det er så lite sannsynlig, tenk om ingenting skjer... Men ser jo at hun mister interessen med en gang jeg prøver meg på noe!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er enig med Kevlarsjäl. Dette er et ganske patetisk opplegg. Jenta er mest sannsynlig ikke interessert, men ser på deg som et spennende reserveopplegg for sommeren når hun ikke har andre menn å flørte med. Gjør deg selv en tjeneste og finn deg en kjæreste/pulevenn som bor nærmere deg og ikke minst faktisk er interessert.

Jeg trodde det var damer som gikk rundt sånn og lullet seg inn i rosa skyer, og fant på dårlige unnskyldninger for hvorfor den de liker ikke gir den responsen de ønsker. Men det er tydeligvis vanlig for unggutter også... Og til opplysning: hadde hun virkelig ønsket å ha et forhold, hadde hun ikke giddet å tøyse rundt og bare gi respons når du er utilgjengelig. Hvis hun vil ha deg, vil hun ha deg uavhengig om du er tilgjengelig eller ikke. For å sitere en kjent film og gjøre litt om på den: Hun er faktisk ikke interessert!

Joda - meget sant, men dette har jeg på sett og vis skjønt. Jeg leter etter ideer til å gjøre henne intressert.

Skrevet

Nei, du bør ikke foreslå noe som helst for henne. La henne komme etter deg. Vil også foreslå at du prøver å konsentrere deg om andre jenter den tiden du ikke ser henne. Om du blir forelsket i en annen så vil du jo ikke være interessert i feriejenta neste år. Og da vil hun vel garantert bli interessert! :gjeiper:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...