Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Tenkte denne tråden passet bedre her enn på mote og klær-forumet. :sjenert:

Jeg skal på utekonsert snart, og dessverre ser det ut til at det blir fantastisk bra vær (også kalt "det skal regne" (*bank i bordet*)). :gjeiper:

Det store spørsmålet er: hvor kjøper man sånt egentlig? Så på biltema sine nettsider at de hadde noen lekre knallgule greier, og det er ikke så veldig aktuelt. Gjennomsiktig eller sort e.l. er bra..

Endret av Wind
Videoannonse
Annonse
Skrevet

ta en av de gratise på Egon. fungerer fett :)

Skrevet (endret)

Jeg tror clas ohlson sine er hvite.og dyreparken i kristiansand har sorte med kaptein sabeltann :)

Endret av livesen
AnonymBruker
Skrevet

Som regel så selges dette på konserter og festivaler. Tror ikke jeg har vært på en eneste festival/utekonsert hvor det ikke har blitt solgt...de pleier ha det som backup selv når det er strålende sol og ikke meldt noe annet også :)

Ellers kan du teste på samme butikker som selger paraplyer og slikt...det er vel kanskje mest veskebutikker og lignende tror jeg.

Skrevet (endret)

Må man innom og spise da? Frister ikke så veldig å stikke innom for å "stjele" med seg et par ponchoer. :sjenert:

Åh, så kjappe folk var til å svare! Takk for tips! :D

Endret av Wind
Skrevet

Jeg kjøpte en militærgrønn på Nille i fjor sommer. Har sikkert fortsatt. Kostet ca 35 kr tror jeg.

Skrevet

Må man innom og spise da? Frister ikke så veldig å stikke innom for å "stjele" med seg et par ponchoer. :sjenert:

Åh, så kjappe folk var til å svare! Takk for tips! :D

der jeg har vært har de ligget i en kurv ved utendørs menyen så kan bare stoppe på fortauet,se på menyen og ata et par i vesken. de ligger jo der fordi de er gratis.

men nå har du jo fått mange tips om hvor da kan kjøpet også ;)

Skrevet

Jess. Jeg får ta meg en runde på ponchojakt. :jepp: Takk igjen til alle sammen. :)

Skrevet

Jeg kjøpte just en gjennomsiktig en på Nille og den var såpass "tykk" at det går å bruke den flere ganger i motsetning til noen av de man får kjøpt på festivaler og i parker. Kosta vel en 20-30 kroner tror jeg :)

Skrevet

de har på g-sport og xxl, sånne tynne i gjennomsiktig plast.. Koster vel 30-35kr elns.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...