Gjest Anonymous Skrevet 30. september 2003 #1 Skrevet 30. september 2003 Kan noen hjelpe meg med noe jeg lurer fryktelig på? Jeg lurer på hvor mange dager etterat man har hatt et "uhell" og kan ha blitt gravid man må vente for å ta en graviditetstest som gir et sikkert svar?. Med andre ord: Noen som vet hvor lang tid det tar fra man blir evt gravid til det det vil la seg gjøre utslag på en graviditetstest. Og spørsmål nr 2: Er noen tester mer pålitelige enn andre. Trenger svar på dette jeg. Har ligget og grublet i hele natt på om det er for tidlig å ta en test eller ei. Det har gått 3 dager siden samleiet.
Miranda Skrevet 30. september 2003 #2 Skrevet 30. september 2003 Du må nok vente til du har gått "over tiden"...
Rapitap Skrevet 30. september 2003 #3 Skrevet 30. september 2003 Hva med angrepillen! ? "Bing Bang Ferdig Arbeid!"
Tusseline Skrevet 30. september 2003 #4 Skrevet 30. september 2003 Jeg lurer på hvor mange dager etterat man har hatt et "uhell" og kan ha blitt gravid man må vente for å ta en graviditetstest som gir et sikkert svar?. Dersom du ikke har fått mensen innen ventet tid, kan du forsøke deg på en graviditetstest. For å være helt sikker, vent gjerne noen dager. Og spørsmål nr 2: Er noen tester mer pålitelige enn andre. Graviditetstestene som fås på apotektet er godkjent, og mer enn nittiniprosent sikre. Var utfor en skummel episode en gang, jeg. Tok i bruk en test som var gått ut på dato, som derfor ga feil utslag. Følg bruksanvisning til punkt å prikke, det er viktig. Er ikke bombesikker på hvor lenge etter samleie, angrepillen har effekt, men det kan du jo forhøre deg om på apotektet. Men husk; anspenn ikke kroppen for mye, det kan føre til at hormonene kommer i ubalanse og mensen blir forskjøvet, som derigjen fører til at engstelen kryper lengre innpå deg. Lykke til!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå