AnonymBruker Skrevet 5. august 2010 #21 Del Skrevet 5. august 2010 nvnt e ikje at det er litt med helse å psyke da? vet at dne drar en endel ned. å ja skulle hatt egen hund. en som ikke treng så my turer. for da bli d ikke så press på meg. el at med egen så kan en gå når en klarer , å ta d roli når en ikje klarer skal jeg lufte andres bikkjer, så må jeg kanksje gå så å så langt eller lenge. å møt opp avtalt tid. ikke altid klare gå ...skulle ønske jeg hadde kunne gå mye med mine føtter, men den gang ei. da hadd jeg vært friskmeldt å jobba fullt + en jobb eksrtra for vær opptatt. det har jeg faktisk prøvd. skikkeli dårli helse og satt med 2 jobber. 150 % totalt. holdt på å si total stopp! å det er jaggu ergeli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nemesis75 Skrevet 6. august 2010 #22 Del Skrevet 6. august 2010 Nei,da er det vel absolutt ingenting å gjøre med saken da. En ting har jeg lært i livet og det er at det ikke regner kremboller!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2010 #23 Del Skrevet 6. august 2010 Hei, beklager avsporing, men det er veldig slitsomt å lese det du skriver. Det står i KGs regler: Det er ikke tillatt å skrive på dialekt eller bruke sms språk i forumet. Unntaket er i dagbøkene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2010 #24 Del Skrevet 6. august 2010 deresjon å problem med føtter/bein. mere diagnoser=? da er det å fin på gratis aktiviteter. en ting je prøvde men det koster litt. bowling!! men nedturen da je kom dit! enten må je lei bord alene å spill/tren alene. eller ta med venn /venninne -som da ikje har å del bord med /trene med. så kom meg ikke inn i klubben der da menmen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kråkesaks Skrevet 6. august 2010 #25 Del Skrevet 6. august 2010 Hei, beklager avsporing, men det er veldig slitsomt å lese det du skriver. Det står i KGs regler: Det er ikke tillatt å skrive på dialekt eller bruke sms språk i forumet. Unntaket er i dagbøkene. Dette er riktig og det er fint om ts skriver enten bokmål eller nynorsk. Het Potet, moderator. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2010 #26 Del Skrevet 6. august 2010 Jeg har ikke lest hele tråden, men har du tenkt på å skaffe deg støttekontakt? Jeg tror absolutt du kunne ha nytte av det, og at du også har rett til det. Snakk med NAV om det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Transmogrifier Skrevet 6. august 2010 #27 Del Skrevet 6. august 2010 Nei, skriv videre. Ble så nysgjerrig på hva slags type egenskaper ts har som fucker opp livet hennes. Er det litt rejection hypersensitivity inne i bildet, kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2010 #28 Del Skrevet 6. august 2010 transmogrifier. var det riktig ? var det til meg eller? jeg prøver så godt jeg kan på å skrive riktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kråkesaks Skrevet 7. august 2010 #29 Del Skrevet 7. august 2010 Tråden er ryddet. Het Potet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becka Skrevet 9. august 2010 #30 Del Skrevet 9. august 2010 Unnskyld meg, men TS skriver ikke dialekt tror jeg, men er kanskje opprinnelig utenlands eller med dysleksi? Det så jeg ganske med en gang! Uansett, kjære TS, du burde kanskje vurdere å skaffe hjelp, snakke med noen som kan lære deg en mer positiv tankegang. Ingenting er umulig, selvom det kan føles slik til tider. Er man deprimert, er ting ennå mer slitsomt. I know all about it. Men ikke gi opp. Og btw, trening trenger ikke koste! Hvis du har lov å ha hund, så går det an å få en på omplassering. Det koster selvsagt litt å ha dem også, men kanskje du kan klare å prioritere det? Hvis det vil gjøre deg lykkeligere, så syntes jeg du skal prøve å satse litt på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2010 #31 Del Skrevet 9. august 2010 Det er jo mulig å trene uten å betale for det, her jeg bor er det ihvertfall mange fine turstier man kan gå/jogge på Ellers er jo facebook gratis, der opprettes det jo ulike grupper du kanskje kan melde deg inn i? Prøv å se muligheter istedet for begrensninger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå