Gå til innhold

God Morgen Norge

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når starter det opp igjen i høst - noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I følge hjemmesiden så begynner de igjen 16. august.

Skrevet

Takk for opplysningen. :)

Jeg har faktisk vært inne på den siden, men fant ikke det jeg søkte der. Ikke en gang da jeg lette nå igjen. Altså: du er flink! :biggrin:

Skrevet

Du må klikke der det står neste program... ganske høyt oppe på høyre siden. :)

Skrevet

Ikke en dag for tidlig!! Er så dritt lei av quisshow, sommeråpent i reprise og barne-tv på åtte kanaler. Og svensk frokost-tv er bare kjedelig. Skulle ønske de kunne sende om sommeren også.

AnonymBruker
Skrevet

Enig der, Kitsune. Jeg vil påstå at det er enda viktigere å ha noe hyggelig fast å se på om sommeren. Tenk så mange som er hjemme og faktisk hadde villet se på et slikt program som de ellers ikke får sett p.g.a. jobb etc.

Er kjempelei alle reprisene og underlige programmer jeg også.

Ser frem til å se Vår Staude igjen. En person som står for kvalitet i mine øyne. Til dels denne Jan Øyvind også. Resten er det myye fjas med.

Syns faktisk ikke at Nils Gunnar Lie egner seg i et sånt koseprogram i det hele tatt. Han har det rett og slett ikke, selv om han gjerne vil. Som nyhetsoppleser var han kjempefin og burde holdt seg til slike programmer.

Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Hvis dere er så lei av reprise om morran, hvorfor ser dere på det da?

:)

Skrevet

Har ikke sagt at jeg ser på reprisene. Registrerer at de er der, og er lei av det. Frokost-tv inngår i min rutine. Men nå har jeg funnet et sted på nettet der jeg kan se alle episodene av Frasier. Om morgenen vil jeg se på frokost-tv, drikke te og spise frokost. Har jeg fri, drikker jeg kaffe også. Sånn starter ALLE mine dager, og frokost-tv er en viktig del av det. Det vil jeg gjøre også om sommeren, selv om jeg har ferie. Liker min rutine.

En fra Nord-Norge, Morten et eller annet, har av og til steppet inn som vikarprogramleder. Han synes jeg er behagelig og flink. Mye mer behagelig enn Nils Gunnar Lie.

• 3 måneder senere...
Skrevet

Her sett en del på FT denne høsten (for å se om det endrer seg og gi det en sjanse) og jeg gir meg ende over. Det er utrolig kjedelig og forutsigbart.

"Parene" virker som om de har vært gift i førti år. Det slo meg at Nils Gunnar Lie virker for meg som en velkledd og nyfrisert liten skjødehund, som den røykesluttede damen kan ha i sin lille håndveske. Han er jaggu kledd så han matcher kjolen hennes også. Hver eneste dag. Hva er dette for et merkelig konsept?

:skratte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...