Gjest sexfanatic Girl Skrevet 3. august 2010 #1 Skrevet 3. august 2010 Jeg må flire!! Exen er en total raring, han ville holde kontakt men gjorde aldri det. Så ser jeg at han skjuler noe med ei jente, å så er han som oftest pålogget på facebook midt på natta! Hva er det han er så sabla redd for da???? Jeg er ferdig med han, men ville bare sjekke bildene for gøy å så en kommentar som var blitt sletta fra ei jente før, i starten på problemene våre, som har kommet tilbake på samme bilde ei måned etter! Hvorfor var det sletta før da egentlig? Jeg har ikke fått et nytt forhold, men holder meg til en pulevenn istedenfor, har det mye bedre på denne måten da jeg ikke klarer å være i et forhold dessverre. Men jeg har ikke oppgitt meg som singel eller i et forhold, men han virker så hemmelighetsfull av seg i det siste! Mon tro om han er redd for meg? Tror dere han ville reagert hvis jeg endra statusen min som "i et forhold"? For han har ikke gjort det etter at det ble slutt, det er blankt som mitt, men han legger til en masse pene jenter plutselig, he he
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2010 #2 Skrevet 3. august 2010 Jeg må flire!! Exen er en total raring, han ville holde kontakt men gjorde aldri det. Så ser jeg at han skjuler noe med ei jente, å så er han som oftest pålogget på facebook midt på natta! Hva er det han er så sabla redd for da???? Jeg er ferdig med han, men ville bare sjekke bildene for gøy å så en kommentar som var blitt sletta fra ei jente før, i starten på problemene våre, som har kommet tilbake på samme bilde ei måned etter! Hvorfor var det sletta før da egentlig? Jeg har ikke fått et nytt forhold, men holder meg til en pulevenn istedenfor, har det mye bedre på denne måten da jeg ikke klarer å være i et forhold dessverre. Men jeg har ikke oppgitt meg som singel eller i et forhold, men han virker så hemmelighetsfull av seg i det siste! Mon tro om han er redd for meg? Tror dere han ville reagert hvis jeg endra statusen min som "i et forhold"? For han har ikke gjort det etter at det ble slutt, det er blankt som mitt, men han legger til en masse pene jenter plutselig, he he jaha? du er ferdig med han men tar deg likevel tid til å skrive her og i tillegg analysere det opp og ned ogimente? jada, du er helt sikkert "ferdig " med han. du flirer ja, så rart for det gjør jeg og av dette
Gjest Atanih2 Skrevet 3. august 2010 #3 Skrevet 3. august 2010 Oi, makan til sjalusi har jeg ikke sett. Og da mener jeg på deg, TS. Haha, jeg ser nesten for meg at du sitter å skjelver av å lure på hva han bedriver tiden sin med. Hva bryr vel det deg, om han legger til mange pene jenter osv? Han er vel gått videre da, noe det ser ut som at du ikke har gjort helt enda
Gjest TS Skrevet 3. august 2010 #4 Skrevet 3. august 2010 TS her. Vell jeg har alltid vert veldig VELDIG nysgjerrig på ting, men følelsene er ikke der for han. Er sikkert ikke ferdig med han, men jeg vil jo gjerne vite hvordan det går med han uten at det skal bety at jeg "savner" han. Jeg er ikke sjalu, jeg hater uvitenhet, men skulle ønske å vite om han kom seg videre også. Jeg er for "redd" til å spørre etter så lang tid, så jeg tittet bare innom profilen hans for å se om han hadde fått seg en ny, men enten så har han ikke det eller så begynte jeg å lure på om han holdt på med en dame jeg mistenkte da jeg var sammen med han. For mange kan det være skikkelig trist, men det er jo slutt mellom oss så hvorfor være redd for at jeg skal være i fyr å flamme?? Jeg har ikke noe å si til det uansett! MEN spørsmålet er: tror han ikke at jeg er ferdig med han da? Når det gjeller jentene: Jeg var usikker på om han ikke turte før å legge til jenter da jeg var sammen med han. Har aldri sagt eller vist at det er galt, for jeg legger for det meste til gutter bare, så da skal ikke jeg ha noe å si hva han gjør. Men rett etter bruddet så har han enten følt seg tryggere, eller så er det noe annet For det er noen ganger det er grunner til det. Jeg er ikke sjalu, jeg er nysgjerrig. Jeg vet at jeg er enda mer villere enn exen, han var mer ordentlig. Derfor venter jeg på at han skal "slippe seg litt fri", men alle vennene hans kontakter meg fremdeles, å det brukte de ikke å gjøre da vi var sammen. Det er plagsomt, fordi jeg tørr nesten ikke å si at jeg har en Pulevenn da i frykt for at han blir som dere tror jeg er. Jeg ler fordi jeg som oftest er en positiv person, men jeg burde skjønt at jeg ville få litt mistolkninger, men kanskje det var litt med meninga også. Er det det man kaller Troll-post? For jeg skjønte ikke helt hva jeg ville med denne posten, kanskje bare ha noen å prate med?
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2010 #5 Skrevet 3. august 2010 i see.. men jeg syns likevel ddet er rart at du lurer på hvordan han vil reagere om du forandrer statusen din. jeg er også meget nyskjerrig av person og snoker både her og der på facebook. men jeg analyserer ikke exene mine på den måten. og bruker heller ikke energi på å skrive på et forum for å få vite hvordan han tenker eller vil reagere på ting. jeg er ikke mer nyskjerrig på hans side som jeg er på mine venners side. jeg er over han for lengst så han er bare en venn/bekjent som jeg snoker på som alle andre venner og bekjente. analyserer profilen hans gjør jeg ikke. og jeg gir fullstendig faen i hva han mener og tenker om hva som skjer på min side.
Gjest TS Skrevet 3. august 2010 #6 Skrevet 3. august 2010 i see.. men jeg syns likevel ddet er rart at du lurer på hvordan han vil reagere om du forandrer statusen din. jeg er også meget nyskjerrig av person og snoker både her og der på facebook. men jeg analyserer ikke exene mine på den måten. og bruker heller ikke energi på å skrive på et forum for å få vite hvordan han tenker eller vil reagere på ting. jeg er ikke mer nyskjerrig på hans side som jeg er på mine venners side. jeg er over han for lengst så han er bare en venn/bekjent som jeg snoker på som alle andre venner og bekjente. analyserer profilen hans gjør jeg ikke. og jeg gir fullstendig faen i hva han mener og tenker om hva som skjer på min side. Hmm. hvis det er unormalt så kanskje jeg ikke skal gjøre det neste gang Tenkte ikke så mye over det egentlig, men aner ikke hva jeg tenkte da jeg skrev på forumet :/ Men jepp, tror det kalles fritidsproblemer.
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2010 #7 Skrevet 3. august 2010 jeg mener ikke at det er umormalt jeg tror bare intensjonen din er en helt annen enn det du mener den er. det er det hele:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå