Frk Snasen Skrevet 3. august 2010 #1 Skrevet 3. august 2010 Ja? Jeg syns det... Syns du? De fleste som drikker denne drinken er i et tidlig stadie av alkoholisme, og de fleste som drikker den er blodharry. White russian, takk.
Realisten Skrevet 3. august 2010 #2 Skrevet 3. august 2010 Helt enig. Alt som må blandes med cola skriker bare "jeg er 20 (egentlig akkurat fyllt atten) og later som jeg har langfartstid med utelivskulturen".
Frk Snasen Skrevet 3. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 3. august 2010 Helt enig. Alt som må blandes med cola skriker bare "jeg er 20 (egentlig akkurat fyllt atten) og later som jeg har langfartstid med utelivskulturen". Ja... husker første gangen jeg drakk sprit. Vi blandet det med cola. Fy søren... aldri mer cola i drinker etter det. Fatter ikke at noen liker det, men kanskje drinken er sterk, slik at de alkoholiserte liker den pga alkoholprosenten? :gjeiper:
Neshorn Skrevet 3. august 2010 #4 Skrevet 3. august 2010 Rom og cola er grusomt. Jobber selv som bartender og selger veldig masse av det. Skjønner meg ikke på folk, nesten halvparten av drinkene jeg selger er rom+cola, fremfor andre gode drinker. Spyr nesten bare av lukten jeg. Skal se etter neste gang om folka som bestiller det ser harry ut, har ikke merket noe foreløpig:p
Frk Snasen Skrevet 3. august 2010 Forfatter #5 Skrevet 3. august 2010 Rom og cola er grusomt. Jobber selv som bartender og selger veldig masse av det. Skjønner meg ikke på folk, nesten halvparten av drinkene jeg selger er rom+cola, fremfor andre gode drinker. Spyr nesten bare av lukten jeg. Skal se etter neste gang om folka som bestiller det ser harry ut, har ikke merket noe foreløpig:p Men er den sterkere enn andre drinker?
Gjest hogwash Skrevet 3. august 2010 #6 Skrevet 3. august 2010 Men er den sterkere enn andre drinker? Grensene for hvor mye alkohol de kan skjenke forandrer seg nok ikke. Forøvrig synes jeg ikke noe drikke er spesielt harry.
Gjest Airi Chikako Skrevet 3. august 2010 #7 Skrevet 3. august 2010 Jo, det er vel det. Ikke særlig god, og burde absolutt ikke brukes med god rom. Det er å kaste bort bra drikke. Men det hender jeg kjøper den fordet - bare så jeg kan bestille meg en cuba libre.
Havbris Skrevet 3. august 2010 #8 Skrevet 3. august 2010 (endret) Jeg tenker vel ikke at det er harry - men tanken på rom og cola får det til å velte seg inni meg - jeg hadde et ublidt møte med denne kombinasjonen i min u nhgdomstid, som sitter i friskt minne etter mange, mange år! Endret 3. august 2010 av Havbris
Gjest SmallTalk Skrevet 3. august 2010 #9 Skrevet 3. august 2010 Jeg tar heller rom og cola enn White russian. Melk har ingen ting sammen med alkohol å gjøre. Når det er sagt, så bruker jeg heller romen sammen med div andre drikkevarer enn cola.
Wonders Skrevet 4. august 2010 #10 Skrevet 4. august 2010 veldig få steder i Oslo er flinke på drinker, så man ender opp med noe døll... Mange bartendere chipper når de heller i 4 cl glasset, dvs kutter av litt før når de heller, og gir deg mindre enn 4 cl... Liker Baylis, mmmmmmmmmmmm http://www.google.no/images?um=1&hl=no&tbs=isch:1&&sa=X&ei=fxlZTLe_N8mAOOXD0cQJ&ved=0CB8QBSgA&q=Baileys&spell=1&biw=1011&bih=620
Rosalie Skrevet 4. august 2010 #11 Skrevet 4. august 2010 Jeg tar heller rom og cola enn White russian. Melk har ingen ting sammen med alkohol å gjøre. Når det er sagt, så bruker jeg heller romen sammen med div andre drikkevarer enn cola.
Gjest Anjelika Skrevet 4. august 2010 #12 Skrevet 4. august 2010 Helt enig. Alt som må blandes med cola skriker bare "jeg er 20 (egentlig akkurat fyllt atten) og later som jeg har langfartstid med utelivskulturen". Hehe. Akkurat det synes jeg sukkerbomben for barn White Russian skriker. Evt skriker den "jeg har nettopp sett The Big Lebowski". Men enig i at Cuba Libre er en kjip drink, den går ned men det finnes som andre sier så uendelig mange flere rombaserte drinker som er bedre. Jeg tenker at de som bestiller den ikke er så bevandret i drinkverdenen, bare noe så enkelt som å blande rom med ginger ale er 50 ganger bedre. Men mange av oss har vel startet med den der colaen! Det er i hvert fall bedre enn å blande whisky med cola.. fyttihelvete
Mann 42 Skrevet 4. august 2010 #13 Skrevet 4. august 2010 Jeg tenker vel ikke at det er harry - men tanken på rom og cola får det til å velte seg inni meg - jeg hadde et ublidt møte med denne kombinasjonen i min u nhgdomstid, som sitter i friskt minne etter mange, mange år! Det kalles smaksaversjon, og det ville slått ut på akkurat samme måten, uansett HVA du hadde drukket deg spyferdig dritings på. Smaksaversjon er kroppens egen måte å beskytte deg fra å spise den samme giftige tingen to ganger, og består i at du utvikler en avsky for noe du spiste eller drakk en stund før (f.eks en times tid) du plutselig ble kvalm. Flaks for deg at det var en "Harry" drink. Hva er det som er så harry med smak og behag, forresten?
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 4. august 2010 #14 Skrevet 4. august 2010 (endret) Jeg har aldri tenkt over rom&cola som noe harry. Jeg synes heller sprit + appelsinjuice (gjerne på vors) er mye mer innmari harry.. *edit: måtte fjerne skrifeleif fra innlegget, han lagde krøll. Endret 4. august 2010 av Kevlarsjäl
Bloodless Skrevet 4. august 2010 #15 Skrevet 4. august 2010 Kan ikke helt se hvorfor det er harry, men det er grusomt stygt.
AnneBonny Skrevet 4. august 2010 #16 Skrevet 4. august 2010 Harry du...fantasifult. Jeg har fått mine drinker, og de har vært bortkastet penger. De fleste smaker veldig lite harry, har ikke smakt mye av det. Dog altor mye alkohol eller sukker, så mulig jeg har vært veldig uheldig? Men jeg har hvertfall blitt veldig skeptisk, så jeg holder meg ofte til det jeg er sikker på. Jeg elsker varm Baileys med kaffe...da stoorkoser jeg meg ute :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 4. august 2010 #17 Skrevet 4. august 2010 Harry er vel ikke ordet jeg ville ha brukt. Hver sin smak, sier nå jeg, om det er rom og cola eller hjemmelagde drinker av sprit og juice. Dere som synes dette er en harry drink, hva er ikke harry? Bare lurer!
Frk Snasen Skrevet 4. august 2010 Forfatter #18 Skrevet 4. august 2010 Grensene for hvor mye alkohol de kan skjenke forandrer seg nok ikke. Forøvrig synes jeg ikke noe drikke er spesielt harry. Nei, daså. Men enkelte drinker har vel mindre alkohol i seg enn andre? F.eks rom og cola VS strawberry-d? Jo, det er vel det. Ikke særlig god, og burde absolutt ikke brukes med god rom. Det er å kaste bort bra drikke. Men det hender jeg kjøper den fordet - bare så jeg kan bestille meg en cuba libre. Den er ufyselig, ja. Colaen ødelegger nok mye. Jeg tenker vel ikke at det er harry - men tanken på rom og cola får det til å velte seg inni meg - jeg hadde et ublidt møte med denne kombinasjonen i min u nhgdomstid, som sitter i friskt minne etter mange, mange år! Samme her. Jeg tar heller rom og cola enn White russian. Melk har ingen ting sammen med alkohol å gjøre. Når det er sagt, så bruker jeg heller romen sammen med div andre drikkevarer enn cola. Jeg og tenkte dette før, at melk ikke hadde noe i en drink å gjøre, men når det er sagt skal de bruke fløte da, ikke melk. Selvom noen lager kjempe dårlige WR med melk. Allikevel ville jeg vært skeptisk til fløte i en drink og, men denne sklir rett ned. Nesten som en slags slush. veldig få steder i Oslo er flinke på drinker, så man ender opp med noe døll... Mange bartendere chipper når de heller i 4 cl glasset, dvs kutter av litt før når de heller, og gir deg mindre enn 4 cl... Liker Baylis, mmmmmmmmmmmm http://www.google.no/images?um=1&hl=no&tbs=isch:1&&sa=X&ei=fxlZTLe_N8mAOOXD0cQJ&ved=0CB8QBSgA&q=Baileys&spell=1&biw=1011&bih=620 Bailays er godt, men jeg syns og den er litt harry. Og jeg blir fort kvalm av den. Men ja, jeg kjenner til flere bartendere som kutter ned på cl når de serverer ute ja. Synd, men er nok ganske vanlig. Jeg har aldri tenkt over rom&cola som noe harry. Jeg synes heller sprit + appelsinjuice (gjerne på vors) er mye mer innmari harry.. *edit: måtte fjerne skrifeleif fra innlegget, han lagde krøll. Det er og harry (og vondt). Men en drink som nesten topper rom og cola (og sprit/appelsinjuice) er jo vodka battery. Harry og fjortiss. Yey. Kanskje batteryen har blitt byttt ut med redbull nå.
Frk Snasen Skrevet 4. august 2010 Forfatter #19 Skrevet 4. august 2010 Dere som synes dette er en harry drink, hva er ikke harry? Bare lurer! Lurer jeg og på.
stjernekyss Skrevet 4. august 2010 #20 Skrevet 4. august 2010 Wow. Denne tråden får deg virkelig til å virke helt hjernedød, Frk. Snasen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå