Gå til innhold

Svindlet av sommerauksjonen!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fikk sjokk da jeg fikk mobilregningen min i dag. Den var på over 400 kr, og dette kan ikke stemme da mobilen min har vært på reparasjon i den perioden regningen var fra. Etter å ha snakket med mobilselskapet, får jeg vite at nr. jeg skal ha "benyttet" meg av, 2333, tilhører Sommerauksjonen. Jeg har altså blitt trukket 400 kr for å motta meldinger fra de! I følge mannen jeg snakket med fra dette selskapet, hadde jeg registert meg på sommerauksjonen og godtatt å motta sms med varsling, noe jeg VET at jeg ikke har gjort. Husker spesifikt da jeg reg. meg på siden at jeg tok NEI til smsopplegget. så, hold dere unna! Svindel!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

nummer 2333 eies og leies ut av Aspiro.no.

nettopp hatt en lengre "diskusjon" med dem.En reklame som sa gratulerer du har vunnet en iphone/ipod og reklamen var rettet til barn mellom 11 -17år.

Du burde ta kontakt med aspiro,http://telefonterror.no/index.php/finn/2333

heldigvis har jeg satt sperre på mobilene i huset her,ingen skal få benytte innholdtjenester.

Du kan vel bevise at du faktisk ikke hadde telefonen din,ved å bruke papirene du har på reparasjonen?

du kan ringe mobilselskapet og si i fra at du vil bli sperret for slike kortnummer-om du ønsker da

E-postadresser fjernet.

Het Potet.

Endret av Het Potet
Skrevet

E-postadresser fjernet.

Het Potet.

epost adressene er tilgjengelige for alle på aspiro sine nettsider.Alle kan finne samme infoen jeg postet ,offentlig.

Gjest Jack The Ripper
Skrevet

E-postadresser fjernet.

Het Potet.

Het Potet: det er lov å bruke hodet! Eller har du kokt for lenge? :lur:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...