estrella Skrevet 3. august 2010 #1 Skrevet 3. august 2010 Hei, Jeg vet at man får tak i månedskort hos NSB på østlandet, men finnes det også i Sør-Trøndelag? Og hva er ca.prisen?
Gjest Emera Skrevet 3. august 2010 #2 Skrevet 3. august 2010 Nei, så vidt jeg vet er det kun på Østlandet man kan kjøpe månedskort o.l til tog.
estrella Skrevet 3. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 3. august 2010 Hm, det blir jo ekstremt dyrt hvis jeg skal betale 71 kr pr vei pga skolen. Da kan vi like så godt bare kjøre innover...
HedvigR Skrevet 3. august 2010 #4 Skrevet 3. august 2010 Selvfølgelig kan du kjøpe månedskort/periodebillett som også vil gjelde i Trøndelag!
estrella Skrevet 3. august 2010 Forfatter #5 Skrevet 3. august 2010 Selvfølgelig kan du kjøpe månedskort/periodebillett som også vil gjelde i Trøndelag! Vet du ca.pris på dette her?
HedvigR Skrevet 3. august 2010 #6 Skrevet 3. august 2010 Vet du ca.pris på dette her? Nei, dessverre :/
Gjest Emera Skrevet 4. august 2010 #7 Skrevet 4. august 2010 (endret) Ved nærmere undersøkelse ser jeg at man kan få ukes-og månedskort på tog, ja. Noe annet hadde vel vært merkelig, i grunnen. Jeg ble lurt av at det ikke gikk an å søke elektronisk på pris og stasjon utenfor Østlandet. Endret 4. august 2010 av Emera
estrella Skrevet 4. august 2010 Forfatter #8 Skrevet 4. august 2010 Ved nærmere undersøkelse ser jeg at man kan få ukes-og månedskort på tog, ja. Noe annet hadde vel vært merkelig, i grunnen. Jeg ble lurt av at det ikke gikk an å søke elektronisk på pris og stasjon utenfor Østlandet. Det er utrolig plagsomt egentlig, at det ikke er mulig å finne denne informasjonen på nettet! Nå må jeg liksom heeeelt til en stasjon med sånn automat :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 4. august 2010 #9 Skrevet 4. august 2010 Ring kundesenteret? http://www.nsb.no/om_nsb/kontakt_oss/article24552-2704.html
estrella Skrevet 4. august 2010 Forfatter #10 Skrevet 4. august 2010 Huff, jeg hater å ringe. Det er definitivt siste utvei Sært? Helt sikker, men reell frykt Jeg spurte bare for å se om noen visste Det haster ikke sånn veldig mye med et konkret svar (ang pris)!
HedvigR Skrevet 4. august 2010 #11 Skrevet 4. august 2010 Merkelig at det skal være så vanskelig å finne pris Lett overalt på hjemmesida til NSB, men ikke et eneste sted står det nevnt! Merkelig :S
estrella Skrevet 4. august 2010 Forfatter #12 Skrevet 4. august 2010 Merkelig at det skal være så vanskelig å finne pris Lett overalt på hjemmesida til NSB, men ikke et eneste sted står det nevnt! Merkelig :S Samme her, men får ta en titt på togstasjonen der vi skal bo
Concertina Skrevet 4. august 2010 #13 Skrevet 4. august 2010 Du kjøper t-kort som kan brukes på buss/trikk/tog, står mer om det på Atb - Trøndelag kollektiv, sonekartet er ikke klart enda, men det står priseksempler(de åpner ikke offisielt før 23. august).
estrella Skrevet 4. august 2010 Forfatter #14 Skrevet 4. august 2010 Ah! Det var der de hadde gjemt informasjonen...
estrella Skrevet 4. august 2010 Forfatter #15 Skrevet 4. august 2010 Du kan bruke samme kort på alle kollektivmidler (gjelder ikke NSB) Det var jo virkelig ikke praktisk... ..og ifølge priseksempelet vil jeg havne på en pris rundt 1000 kr. Ser ut til at det faktisk ikke blir billigere å reise kollektivt :gjeiper: Da kan vi like så godt bruke 2000 kr på bensin istedenfor 2000 kr på tog/buss.
Concertina Skrevet 5. august 2010 #16 Skrevet 5. august 2010 (endret) Du kan bruke samme kort på alle kollektivmidler (gjelder ikke NSB) Det var jo virkelig ikke praktisk... ..og ifølge priseksempelet vil jeg havne på en pris rundt 1000 kr. Ser ut til at det faktisk ikke blir billigere å reise kollektivt :gjeiper: Da kan vi like så godt bruke 2000 kr på bensin istedenfor 2000 kr på tog/buss. Lite praktisk ja. Jeg fant info om NSB på siden så jeg antok at den gjaldt tog og... Står forresten "Når det gjelder tog, kan du kjøpe et tilleggskort til månedskortet (for tog) som gir overgang til buss.", så det finnes tydeligvis månedskort for tog og... I pris for å kjøre bil, har du tatt med bompenger og parkering? For det koster jo litt det og... Endret 5. august 2010 av Concertina
estrella Skrevet 5. august 2010 Forfatter #17 Skrevet 5. august 2010 Lite praktisk ja. Jeg fant info om NSB på siden så jeg antok at den gjaldt tog og... Står forresten "Når det gjelder tog, kan du kjøpe et tilleggskort til månedskortet (for tog) som gir overgang til buss.", så det finnes tydeligvis månedskort for tog og... I pris for å kjøre bil, har du tatt med bompenger og parkering? For det koster jo litt det og... Jepp, det har vi! Det går egentlig opp i opp, parkeringa er gratis, bommer er det to stk av og det overlever vi, samt bilen bruker ekstremt lite på mila :gjeiper:
estrella Skrevet 5. august 2010 Forfatter #18 Skrevet 5. august 2010 Lite praktisk ja. Jeg fant info om NSB på siden så jeg antok at den gjaldt tog og... Står forresten "Når det gjelder tog, kan du kjøpe et tilleggskort til månedskortet (for tog) som gir overgang til buss.", så det finnes tydeligvis månedskort for tog og... I pris for å kjøre bil, har du tatt med bompenger og parkering? For det koster jo litt det og... Jepp, det har vi! Det går egentlig opp i opp, parkeringa er gratis, bommer er det to stk av og det overlever vi, samt bilen bruker ekstremt lite på mila :gjeiper:
Rosalie Skrevet 5. august 2010 #19 Skrevet 5. august 2010 Sikker på at dere får parkeringsplass på skolen? Her er om parkering der du skal studere: http://www.hist.no/content.ap?contentId=2325&contextId=2068
estrella Skrevet 5. august 2010 Forfatter #20 Skrevet 5. august 2010 Det er ikke jeg som kjører, men samboer og vi går ikke på samme skole
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå