Scarlet Sax Skrevet 30. september 2003 #1 Skrevet 30. september 2003 Hei folkens - jeg er superduperlykkelig for at jeg skal på konsert med Robbie, men har noen spørsmål i forbindelse med den.... (har ikke verdens største erfaring med å gå på store konserter liksom...) Er det noen her som har vært i Vallhall? Hvordan er selve arenaen? Noen som har noen "lure" idèer om hvor det er best å stå for å få med seg mest mulig? Dørene åpner kl 18:30 - når tid tror dere det er lurt å troppe opp for å få en sånn noenlunde plass? (Har forresten ingen planer om å troppe opp 8 timer før konserten for å ha mulighet til å stå helt foran altså) Til slutt; noen her inne som skal på konserten??? Jeg gleder meg som en fjortis... Takknemlig for svar! SSax
Bokalven Skrevet 30. september 2003 #2 Skrevet 30. september 2003 Må nok innrømme at jeg ikke liker ham. Ikke så mye pga. musikken (som jeg i og for seg heller ikke liker), som pga. personligheten. Det jeg så av ham på intervjuer o. l. da jeg bodde i Storbritannia var til å bli rent kvalm av. Maken til arrogant drittsekk har jeg sjeldent sett.
Arwen Skrevet 30. september 2003 #3 Skrevet 30. september 2003 jeg sørger fordi jeg ikke fikk biletter! KOS DEG! for meg også
minniepus Skrevet 30. september 2003 #4 Skrevet 30. september 2003 Da jeg var på konsert i Vallhall (med a-ha, sukk :smile: ), sto vi forholdsvis langt framme på siden. Det var overraskende lite trengsel.
Gjest Adina Madeleine Skrevet 30. september 2003 #5 Skrevet 30. september 2003 For dere som ikke fikk er det en ny mulighet, se her Adina M.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå