AnonymBruker Skrevet 3. august 2010 #1 Skrevet 3. august 2010 Har nettopp startet opp et akvarie og fått planter og fisk. lurer på om plantene trenger noe ekstra for å leve bedre og lengre ? tilsetter ikke noe i vannet bortsett fra når jeg skifter vann.
gucci_girl Skrevet 3. august 2010 #2 Skrevet 3. august 2010 Nei, jeg har hatt akvarie i gudvethvorlenge og jeg har aldri hatt noe ekstra i vannet. Og her vokser plantene som bare det!
Heart7086 Skrevet 3. august 2010 #3 Skrevet 3. august 2010 Anbefaler at du tar deg en tur innom nettsiden www.akvaforum.no, masse info om fisk, planter, filter, osv! Ellers trenger du i utg.pkt. ingenting ekstra i verken vann, eller til planter, osv! Bare vær OBS på å kjøpe planter som er enkle(trenger lite lys) og som faktisk er ment for akvarier(mange dyrebutikker selger planter som faktisk er ment for stua og potta:) Vær og OBS på, om du nettopp har starta filter, og div. at du vil få nitritt i vannet, da kreves det ekstra påpasselighet og vannbytter:) Har selv hatt akvarier i noen år nå, 600l og 300l oppe for øyeblikket, og det er gøy! (selv om litersyken er dyr:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå