Gå til innhold

"ONS" i edru tilstand?

Fremhevede innlegg

Gjest madelein
Skrevet

Vet ikke hva jeg skal fortelle, jeg. Tror begge merka at vi var kåte på hverandre og det ble småflørting som ble til mer direkte "du er deilig"-prat og jeg inviterte ham til å se soverommet :lur: Digg!

Fortell du og da? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg svarer på overskriften: Nei, jeg har ikke hatt ONS i edru tilstand, og må medgi at jeg virkelig ikke kunne tenke meg det. For meg er ONS noe som utelukkende skjer dersom begge parter er mer eller mindre overstadige(og gjerne i forbindelse med et nachspiel), og ganske enkelt har kastet hemningene sine overbord. Dermed faller ONS, sammen med en god del øvrige ting, innunder det jeg gjerne kan gjøre i fylla, men som ville blitt absurd å skulle gjøre i edru tilstand.

Skrevet

Ja, det har jeg. :) Var på besøk hos en kompis av ei venninne som jeg hadde blitt litt kjent med. Vi skulle bare se på film og slappe av, det var ingenting på gang mellom oss, selvom det kanskje lå litt i kortene. Endte hvertfall med lite filmtitting og mye heftig sex :P Begge syns det var helt topp, men vi gjentok det aldri og er kun fortsatt bekjente den dag i dag :P

Skrevet

Gjort det en gang, det var grusomt. Tror det var mer alt som skjedde som gjorde det fælt, ville nok ikke blitt særlig bedre om jeg var full.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...