Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk en prøve på et av serumene fra denne serien, og den føltes så god på huden. Jeg ble derfor nysgjerrig, og vurderer å kjøpe rens og fuktighetskrem, siden jeg uansett snart må ha nytt av dette. Vurderer også å kjøpe toner og serum.

Er det noen av dere som har erfaring med disse produktene? Fornøyd?

Og så er jeg veldig i tvil om hvilke av variantene jeg burde gå for. Huden min er vel en form for kombinasjonshud, vil jeg tro. Er i slutten av 20-årene, men har fortsatt noe uren hud. Bruker nå rens fra Decleor for kombinasjons/fet hud, continuus renewal serum fra MD og hydra floral fra Decleor. Bruker i tillegg rensemaske fra Decleor og skrubb fra MD. Jeg har ikke veldig fet og uren hud, men den blir fort blank og får små urenheter på haken og pannen. En hudpleier sa tidligere at det skyldtes for lite fuktighet, og jeg har faktisk merket en forbedring med mer fukt enn i kremen jeg brukte før. Likevel er jeg ikke helt fornøyd med huden min, og tenker derfor på å bytte. Ole Henriksen er kanskje et godt alternativ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

Jeg begynte med Ole Henriksen sitt kit som heter 3 little wonders. Den inneholder et serum(som har vunnet hudpleiepris eller no sånt), en dagkrem og en nattgele'. Huden min er tørr med noen pigmentflekker. Etter en månedsbruk er huden merkbart gjennomfuktet og pigmentflekkene er blekere. Det er flere som har kommentert huden min om hvor "polished" den ser ut. Nattgeleen fjerner forresten kviser som en tryllestav;)Jeg har nå bestilt samme kit fra e-bay fordi dette er noe jeg kommer til å fortsette å bruke. Du kan lese en omtale av den ved å gå inn på "my skincare routine" på følgende side: hudabeauty.com.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...