Gå til innhold

Ventetid på Torp flyplassen.

Fremhevede innlegg

Gjest fersk lærer
Skrevet

Jeg har 8 timers ventetid på Torp flyplassen. Er det noe jeg kan drive med mens jeg venter? Hva driver dere med i sånne situasjoner?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På Torp er det fint lite å finne på, bare en stusslig café, så jeg ville tatt turen inn til Sandefjord, eller til Tønsberg. Koselige småbyer med det vanlige bytilbudet. Nå om sommeren er det mye båtliv å titte på også.

Gjest Pucifer
Skrevet

Går buss inn til Sandefjord relativt ofte tror jeg...ellers er det ikke så grusomt langt så det blir ikke så ille med taxi heller.

Da kan du jo iallefall ta en tur på Hvaltorvet, brygga etc

Gjest Pucifer
Skrevet

Hva driver dere med i sånne situasjoner?

En god bok, iPod med musikk, okkuperer en benk eller et fint hjørne og legger meg og leser :o)

Skrevet

De har i hvert fall gratis internett der, det er det ikke mange flyplasser som har. De har slike infostasjoner der man kan surfe på nettet, men man må stå da. De har også gratis trådløst internett, og det er jo kjempeflott hvis man har bærbar PC. Men man kan vel ikke akkurat drive med det i 8 timer...

Gjest Bianca26
Skrevet

Jeg har 8 timers ventetid på Torp flyplassen. Er det noe jeg kan drive med mens jeg venter? Hva driver dere med i sånne situasjoner?

hmm har du noe reisebrettspill. hvis ikke kjøp et på den ene butikken de har på flyplassen og spill hvis dere er flere som skal reise da. Om det bare er deg, lad opp ipoden, fyll den opp med bra musikk, og ta med deg en bra bok

AnonymBruker
Skrevet

Jeg pleier å ha med laptopen og se på vidio og høre på musikk.Evt har med en MP3 spiller.

Gjest Pucifer
Skrevet

Jo, og ha alltid med en pute. Den er såå god å ha med på de merkeligste steder - spesiellt slike lange ventetider hvor det er enten gulv eller harde benker å sitte/ligge på. Ikke alltid like godt å ha hodet på en diger sekk eller en koffert.

Jeg har noen puter som kun blir brukt til reise som jeg har kjøpt på Jysk. De er myke og gode, men samtidig så lette å rulle sammen/pakke ned i en sekk eller lignende.

Skrevet

Geocache litt??

Jeg sjekker alltid om det er cacher i nørheten når jeg er ute å reiser, og har slått ihjel mye ventetid med å lete rundt på de merkeligste plasser.

Gratis, artig og man kan gjøre det stort sett overalt i verden.

http://www.geocaching.com/default.aspx

Skrevet (endret)

Nei virkelig - Torp er like stusslig som de fleste norske småflyplasser, så om du er der på dagtid, stikk avgårde! Ikke bare er Torp stusslig, det er også ofte fullt av kjipe charterturister der. :)

Ehem...bra jeg ikke er noe forutinntatt da.

Endret av tineline
Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Nei virkelig - Torp er like stusslig som de fleste norske småflyplasser, så om du er der på dagtid, stikk avgårde! Ikke bare er Torp stusslig, det er også ofte fullt av kjipe charterturister der. :)

Ehem...bra jeg ikke er noe forutinntatt da.

Er nok like forutinntatt som deg :fnise: reist en del fra Torp men heldigvis alltid hatt liten tid på flyplassen der. Men heller 8 timer på Torp en 8 timer i transithallen i Kuala Lumpur. Der gikk det ikke ann å sove uten en flokk med tilskuere gitt...

Så reis inn til Sandefjord og kos deg i byen der.

Gjest Huffsa
Skrevet

Går tog og buss en gang i timen til tønsberg (gratis buss fra flyplassen til togstasjonen. Buss til der bussen går tviler jeg på er gratis). Tønsberg er jo en av norges beste sommerbyer :) Tar 30min med buss.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...