Gå til innhold

Jan Marini bioglycolic facial cleanser?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kan denne brukes alene uten andre produkter fra JM? Noen som har hatt gode resultat av denne rensen? Kan jeg bruke den ilag med dermalogica?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har iallefall jeg gjordt og det har fungert fint :) Jeg fikk fine reultater veldig raskt med denne men på lang sikt tørket denne ut min fuktfattige hud så derfor lot jeg være å fortsette.

AnonymBruker
Skrevet

Det har iallefall jeg gjordt og det har fungert fint :) Jeg fikk fine reultater veldig raskt med denne men på lang sikt tørket denne ut min fuktfattige hud så derfor lot jeg være å fortsette.

har begynt å bruke md sin rens kun på kvelden etter at jeg har fjernet sminken med dermalogica, men bestilt jm sin rens. Og dermalogica special cleansing gel om morgonen for å være litt forsiktig med glykolsyre, og siden huden min er i ubalanse. Vet du om den er sterkere en md sin med tanke på at den tørket ut huden din på sikt?

Skrevet

Jeg har ikke testet MD sin men på Makeupalley.com er JM rensen bedre likt iallefall ;)

Skrevet

ahhw, jeg syns den er fantastisk! elsker JM-produktene generelt.

Skrevet

ahhw, jeg syns den er fantastisk! elsker JM-produktene generelt.

Enig! Savner den tida da de bare gjorde bra ting for huden min hehe...trøster meg med at det var altfor dyrt likevel!

AnonymBruker
Skrevet

Enig! Savner den tida da de bare gjorde bra ting for huden min hehe...trøster meg med at det var altfor dyrt likevel!

brukte du den 2 ganger til dagen? Dumt at den ikke ble så bra for deg etter en stund da:(Har bestilt fra prettyskin4less, men det går så treigt!!

Skrevet

Ettersom jeg reagerte på hudkremene til JM, men elsket rensen så fortsatte jeg med den. Går helt fint kombinert med alt annet jeg bruker.

For min del holder den småkvisene unna pannen, og fjerner endel død hud spesielt fra gamle kviser. Men bruker jeg den mer enn 3-4 ganger i uken reagerer huden med flere kviser. Og det er ikke noe "purge periode", det hadde jeg i begynnelsen.

Skrevet

brukte du den 2 ganger til dagen? Dumt at den ikke ble så bra for deg etter en stund da:(Har bestilt fra prettyskin4less, men det går så treigt!!

Nei jeg brukte den bare om kvelden og Essential cleansing solution fra Dermalogica på morgenen. Nå bruker jeg stort sett bare Dermalogica.

AnonymBruker
Skrevet

tror dere denne rensen vil hjelpe på svarte prikker, nupper, eller små milier i t-zonen? Er så lei av den ruglete huden min! Og kvisene som blomstrer opp hele tiden!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...