FatallyYours Skrevet 3. august 2010 #1 Skrevet 3. august 2010 Da jeg var gravid gikk vikariatet mitt ut, og jeg fikk ikke forlengelse siden jeg var gravid og sykemeldt, som mange andre... Hvis jeg er så uheldig at jeg ikke finner noen jobb rett etter mammapermisjonen, har jeg da rett på arbeidsledighetstrygd? Jeg har jobbet i 2 år sammenhengende og tjent ganske bra før jeg ble gravid. Før det var jeg student. På forhånd takk for hjelpen!
Gjest smoothie22 Skrevet 3. august 2010 #2 Skrevet 3. august 2010 de bruker enten fjoråret, eller de 3 siste år til og regne ut gjennomsnittet og finne ut hva du har rett på. derfor syns jeg heller du skal spørre noen på nav:) ikke alle der er like skremmende som mange skal ha det til..
effy Skrevet 4. august 2010 #3 Skrevet 4. august 2010 Pga nedbemanning på jobben ble jeg oppsagt da jeg var gravid. Jeg var ansatt fram til fødsel og har nå gått over på dagpenger etter permisjonen tok slutt. Etter permisjonen så må du ha 3 ventedager hvor du ikke får penger, så får du dagpenger etter det.
Nuith Skrevet 4. august 2010 #4 Skrevet 4. august 2010 (endret) <feilpostet> Endret 4. august 2010 av Nuith
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå