Nebel Skrevet 3. august 2010 #1 Del Skrevet 3. august 2010 Hei Jeg trenger nye glidelås i en jakke, er det noen som veit hvor man kan fikse det i trondheim? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 3. august 2010 #2 Del Skrevet 3. august 2010 Det ligger en skredder i thomas angells gate, rett overfor platekompaniet. Det er også en syforetning i olav tryggvassons gate (enten 37 eller 39 mener jeg) og i brattørveita (vet ikke hvilket nr). Tror det ligger en syforetning i sandgata og, borte ved parkeringshuset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dularfullar Skrevet 3. august 2010 #3 Del Skrevet 3. august 2010 Nå er det en stund siden jeg var i trondheim, bodde der i mange år. Men jeg jobbet i en butikk der vi uheldigvis fikk inn noen klager på glidelåsjakker.. og da brukte vi en skredder som lå i kjelleren til Byhaven... Aner ikke om han er der fremdeles.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2010 #4 Del Skrevet 3. august 2010 Det brukte å ligge en i andre etasje i Carl Johans gate, i samme bygg som neglesalongen (tror jeg, det er vel fortsatt en neglesalong der?). Tror den er der fortsatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 3. august 2010 #5 Del Skrevet 3. august 2010 Den i Carl Johans gate har akkurat flyttet til Olav Tryggvasons gate (37 el. 39) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nebel Skrevet 3. august 2010 Forfatter #6 Del Skrevet 3. august 2010 Flott! Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå